اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد:

عملیاتی شدن مسکن مهر در قم 2 برابر متوسط کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان قم گفت: در استان قم میزان عملیاتی شدن پروژه‌های مسکن مهر دو برابر میانگین کشوری است.

عملیاتی شدن مسکن مهر در قم 2 برابر متوسط کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قلندر در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان قم که شنبه شب با حضور مدیران استان بخش حمل و نقل، راهداری، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانس و استاندار قم در سالن همایش‌های سازمان ملی جوانان برگزار شد، از عملکرد درخشان بخش حمل و نقل در تاریخ انقلاب اسلامی سخن گفت و اظهار داشت: پیروی از ولایت و رهبری و همراهی بخش حمل و نقل با فرمان امام خمینی (ره)، کارنامه‌ای زرین برای بخش حمل و نقل رقم زده است.
وی با بیان اینکه روز اول زمستان روز راهدار است، اظهار داشت: اقدامات بسیجی‌وار راهداران باعث شده است تا پنج ماه از سال را در سخت‌ترین شرایط محیطی سپری کنند تا حمل و نقل جاده‌ای استان به فعالیت خود ادامه داده و مشکلی برای مردم به وجود نیاید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اهداف کشور در سند چشم‌انداز 20 ساله اعلام کرد: در سال 1404 رتبه اول علمی، فرهنگی و اقتصادی در خاورمیانه باید از آن ایران باشد و باید مورد توجه داشت که هرگاه حمل و نقل کشور فعال باشد، اقتصاد رشد خواهد کرد و یکی از دلایل پویایی اقتصاد کشور، همین توجه به بخش حمل و نقل است.
وی در ادامه با اشاره به حرکت‌های انقلابی و جهشی در دولت‌های نهم و دهم بیان کرد: تنها در سال جاری 5 هزار میلیارد ریال در بخش مسکن و راه توسط استان جذب شده است که 500 میلیارد ریال آن به بخش راه و ترابری اختصاص دارد، تا نهضت آسفالت جاده‌ها و آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار را تکمیل کند.
قلندر جاده قم ـ گرمسار را به عنوان بخشی از آزادراه حرم تا حرم دانست و افزود: قرار است در سال آینده این جاده به یک آزاد راه دو بانده شش خطه، یعنی سه خط رفت و سه خط برگشت تبدیل شود تا حمل نقل در این مسیر به آسانی صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه قرار است یک باند رفت و برگشت به آزاد راه تهران قم اضافه شود، از فعالیت‌های دیگر سازمان خود گفت و اظهار داشت: استان قم در ساخت مسکن بسیار فعال است و مسکن مهر استان قم جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده است، چنانچه دو برابر میانگین کشوری در استان قم مسکن مهر عملیاتی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی قم عنوان کرد: 43 هزار واحد در استان عملیاتی شده که 20 هزار واحد آن از جمله برنامه‌های سال 90 است که تاکنون 8 هزار واحد آن تحویل داده شده، 8 هزار واحد آماده تحویل است و 4 هزار واحد آن تا پایان سال آماده خواهد شد و ساخت هفت مسجد در پروژه‌های مسکن‌ مهر نیز از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول