اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون والیبال؛

مسابقات والیبال لیگ جوانان کشور در اردکان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور با حضور رئیس فدراسیون والیبال، نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن جهان پهلوان تختی اردکان آغاز شد.

مسابقات والیبال لیگ جوانان کشور در اردکان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در این مسابقات شش تیم از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور حضور دارند و طی 18 بازی به مصاف یکدیگر می‌روند.
در گام اول از این مسابقات و در بازی‌های برگزار شده، تیم‌های هلال احمر قم و آینده‌سازان قزوین هر دو با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریفان خود، گل گهر سیرجان و شهرداری زاهدان گذشتند.
رئیس فدراسیون والیبال نیز امروز در مراسم افتتاحیه این مسابقات که در سالن جهان پهلوان تختی این شهر برگزار شد، بیان داشت: اردکان با پشتوانه استعداد و توانایی بازیکنان مستعد، مربیان باسابقه و داوران کشوری می‌تواند تا چند سال آینده به قطب والیبال کشور تبدیل شود.
محمدرضا داورزنی با اشاره به والیبالیست‌های شهرستانی تیم ملی والیبال کشور افزود: شاکله اصلی تیم ملی والیبال را جوانان با انگیزه شهرستانی تشکیل می‌دهند که در مسابقات اخیر جهانی در مقابل نامدارترین والیبالیست‌های جهانی ایستادند و آنان را مغلوب مهارت و آمادگی خود کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کار پایه‌ای در شهرستان اردکان جدی گرفته شود، این شهرستان تا دو سال آینده می‌تواند در رده تیم ملی نوجوانان جوانان و بزرگسالان والیبالیست‌های حرفه‌ای داشته باشد.
داورزنی به دعوت شدن پنج نفر از والیبالیست‌های شهرستان اردکان به اردوی تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله نشان‌دهنده قابلیت استان و شهرستان اردکان در ورزش والیبال است.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات و پس از سخنرانی رئیس فدراسیون والیبال، بازیکنان شش تیم حاضر در این دوره با اهدای گل به 420 شهید شهرستان اردکان و امامان جمعه سابق اردکان آیت‌الله خاتمی و بهجتی ادای احترام کردند.
هنرنمایی نوجوانان والیبالیست اردکانی از دیگر بخش‌های برنامه افتتاحیه بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول