اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیواندره خبرداد:

تحقق 75 درصدی اشتغال در دیواندره

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دیواندره با اشاره به ضرورت تحقق 3 هزار 300 فرصت شغلی تعهد شده در این شهرستان گفت: با توجه به همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی تاکنون بیش از 75 درصد از اشتغال تعهد شده در این شهرستان تحقق پیدا کرده است.

تحقق 75 درصدی اشتغال در دیواندره
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عطاءالله عبیدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دیواندره که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر همکاری و تعامل بیشتر بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات به افراد متقاضی، اظهارداشت: با توجه به موارد اعلامی از سوی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بانک‌های عامل در بحث تسهیلات باید در چهارچوب قانون به وظیفه خود عمل کنند.
معاون فرماندار شهرستان دیواندره، از بانک‌های این شهرستان خواست که در چارچوب قانون به افراد متقاضی اشتغال تسهیلات پرداخت کنند.
عبیدی بر لزوم مشارکت و همکاری سیستم بانکی برای تسریع در ایجاد اشتغال در این شهرستان تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید در بحث ارائه تسهیلات برای ایجاد فرصت‌های شغلی اهتمام جدی داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
وی تصریح کرد: بانک‌های عامل باید در ارائه تسهیلات اشتغالزایی ضمن در نظر گرفتن مسائل قانونی با تسهیل شرایط، همکاری بهتری با افراد سرمایه‌گذار داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول