اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز تاکید کرد:

تدوین نظامنامه فرهنگی در دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه شیراز با تاکید بر توجه بیشتر وزارت علوم در اشاعه برنامه‌های فرهنگی، خواستار تدوین نظامنامه فرهنگی در دانشگاه‌های کشور شد.

تدوین نظامنامه فرهنگی در دانشگاه‌های کشور
عطاءالله ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یکی از مسائل مغفول مانده در دانشگاه‌ها، ایجاد نظام‌نامه فرهنگی است که باید با همت بیشتر به این سمت حرکت کرده و بدانیم چه بخشی از فرهنگ را برای توسعه در دست می‌گیریم.
این معاون فرهنگی برگزیده کشوری در جشنواره حرکت ابراز داشت: در عرصه فرهنگی نیازمند تعریف کار فاخر فرهنگی هستیم و پیش‌نیاز آن نیز نگاه جامع در عرصه فرهنگی است.
ربیعی اضافه کرد: امروز مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها نیازمند آسیب‌شناسی است و باید بر روی این موضوع برنامه‌ریزی شود.
این استاد دانشگاه بیان داشت: آنچه امروز سبب پیشرفت مسائل مختلف فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌شود نگاه فرهنگی روسای دانشگاه‌ها به موضوع فرهنگ است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: معتقدیم طوری باید فعالیت‌های مختلف در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود که هر کدام از این برنامه‌ها دارای پیوست فرهنگی باشد.
ربیعی خاطرنشان کرد: باید مسائل مختلف فرهنگی نیز در دانشگاه‌ها در راستای نیازهای کشور برنامه‌ریزی شود و در این راستا دانشجویان بتوانند قدم بردارند.
معاون فرهنگی دانشگاه شیراز، این دانشگاه را یکی از دانشگاه‌های پیشرو در اشاعه برنامه‌های فرهنگی و استقلال معاونت فرهنگی آن عنوان کرد و افزود: در عرصه‌های فرهنگی اگر برنامه‌های فرهنگی فاخر داشته باشیم می‌توانیم به بسیاری از موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف دست یابیم.
این استاد دانشگاه به شرایط فعلی کشور و توجه دانشگاه‌ها به موضوع‌های فرهنگی به ویژه جنگ نرم دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: درصد بسیاری از موفقیت‌های کشور ما در عرصه‌های فرهنگی به دانشگاه‌ها و فعالیت‌های آنان در عرصه‌های مختلف مربوط می‌شود که باید در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های دقیق وارد میدان کار و فعالیت شویم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول