اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی کرمان:

حضور مسئولان جیرفت برای رفع مشکلات پزشکی قانونی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: حضور مسئولان قضایی و سیاسی جیرفت در همایش رفع مشکلات پزشکی قانونی این شهرستان ضرورت داشته که این امر محقق نشده است.

حضور مسئولان جیرفت برای رفع مشکلات پزشکی قانونی ضروری است
عباس آمیان در حاشیه همایش «رؤسای پزشکی قانونی استان کرمان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی مشکلات پزشکی قانونی استان کرمان به ویژه شهرستان جیرفت و ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات آن است.
عباس آمیان افزود: برای برطرف کردن مشکلات اداره پزشکی قانونی این شهرستان و ارائه پیشنهادهای لازم، حضور فعال مسئولان قضایی و سیاسی شهر در این جلسه ضرورت داشته، اما این امر محقق نشده است.
وی تصریح کرد: در هر دوره همایش با توجه به مناسبت سازمانی ممکن است شعار خاصی مطرح باشد که موضوعات مربوط به آن بررسی می‌شود، اما در همه دوره‌ها هدف مهم هم‌فکری و ارائه راهکارها در راستای برطرف کردن مشکلات است.
این مسئول ابراز داشت: در شهرستان جیرفت مشکلات از نزدیک بررسی و مقرر شد، احداث پروژه‌های عمرانی تسریع شود.
آمیان خاطرنشان کرد: باید تجهیزات سردخانه‌ای پزشکی قانونی در این شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد و از لحاظ کیفیت و کمیت اقدامات لازم انجام شود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جیرفت یکی از پهناورترین شهرستان‌های استان کرمان است، توجه ویژه‌ای را در این زمینه می‌طلبد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: یکی از مشکلات جیرفت این است که از شهرهای مناطق محروم جنوب استان و دارای فاصله زمانی طولانی با مرکز استان است.
این مسئول ابراز داشت:  برای برطرف کردن نیازهای مردم و همچنین سرعت بخشیدن به کار نیاز است و باید پزشکی قانونی از تجهیزات روزمره بیشتری بهره‌مند شود.
آمیان با اشاره به کمبود نیروی انسانی کافی در این شهرستان افزود: امکانات موجود در شهرستان جیرفت در شأن مردم این منطقه نیست، بنابراین مسئولان شهرستان باید به طور ویژه کمک کنند تا سطح خدمات شهرستان ارتقا پیدا کند.
وی در پایان اذعان داشت: باید با ایجاد امکانات لازم در جنوب زمینه ارائه خدمات در شهرستان جیرفت مهیا شود تا لازم نباشد، اموری مانند آزمایش نمونه‌ها به کرمان ارسال و ارائه خدمات نیز در مدت کوتاهی انجام شود.
به گزارش فارس، همایش رؤسای پزشکی قانونی استان کرمان به میزبانی اداره پزشکی قانونی شهرستان جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول