اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اتحاد اصولگرایان فارس در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان در فارس با لیست متحد به عرصه انتخابات وارد می‌شوند.

اتحاد اصولگرایان فارس در انتخابات مجلس
حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: همدلی و همگرایی اصولگرایان در فارس از وزن متوسط کشوری در انتخابات آینده مجلس بیشتر است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحاد اصولگرایان مشمول قانون کلی اتحاد و یگانگی در فرهنگ ایرانیان است، افزود: دست یاری خداوند متعال بر سر همراهان همدل است و در دو انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گذشته همدلی و همگرایی اصولگرایان آثار خود را نشان داد.
وی ابراز داشت: فارس و شیراز همواره هدف قدرت‌های زورگوی خارجی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و نباید با اختلافات اجازه دهیم خیال‌های پیروان تفکر غرب ظهور پیدا کند.
ذوالانوار ادامه داد: اصولگرایان در فارس با لیست متحد به عرصه انتخابات وارد می‌شوند و همگی می‌دانند که پذیرش اصول الهی و رهنمودهای ربانی رهبر معظم انقلاب و نماینده والامقام ایشان در فارس و علمای دلسوز این استان ثمرات شیرینی برای اداره مدبرانه فارس دارد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کج‌اندیشان داخلی و زورگویان خارجی از اختلافات میان اصولگرایان بیشترین استقبال را می‌کنند، افزود: نباید به دلیل منافع شخصی برای فرصت‌طلبان و معاندان نظام اسلامی صحنه را آماده ساخت.
وی در پایان تصریح کرد: به احتمال قوی جبهه پایداری در استان فارس نیز با جبهه متحد اصولگرایان همدل و همراه پا به عرصه انتخابات می‌گذارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول