اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد:

حضور 11 قایقران گیلان در آب‌های آرام ایران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: 11 قایقران گیلان به مرحله نخست اردوی تیم‌ ملی آب‌های آرام ایران دعوت شدند.

حضور 11 قایقران گیلان در آب‌های آرام ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی صبح امروز در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان در این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، قایقرانان تیم ملی آب‌های آرام مردان به منظور حضور در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی معرفی شدند.
وی افزود: مسئولان فدراسیون به منظور حضوری موفق در المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل در صدد تست‌گیری از قایقرانان سراسر کشور در رشته آب‌های آرام برآمدند تا بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنند.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان ادامه داد: به همین منظور تست‌گیری انتخابی از قایقرانان در سه دور برگزار شد و پس از محاسبه میانگین زمان‌های ثبت شده بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شدند.
وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون با این کار به دنبال جذب استعدادها و پشتوانه‌سازی در رشته آ‌ب‌های آرام بودند، خاطرنشان کرد: 24 قایقران برتر با انجام تست به تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان دعوت شدند.
شعبانی با اشاره به اینکه نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی از 21 آذر تا 12 دی برگزار می‌شود، بیان کرد: طبق اسامی اعلام شده محسن سعادتخواه، رضوان بهجتی‌مقدم، سعید فضل اولی و رحمت قادری از گیلان در تیم‌ ملی بزرگسالان به همراه دیگر ملی‌ پوشان حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: صادق درویش، یاسین نوری و شهریار معصومی از گیلان به همراه هفت ملی‌پوش دیگر به اردوی تیم‌ ملی جوانان دعوت شدند. 
رئیس هیئت قایقرانی گیلان اضافه کرد: پس از برگزاری تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام 19 قایقران که در مجموع سه دور مسابقات موفق شدند بهترین رکوردها را به ثبت رسانند به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا خود را برای حضور در المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل آماده کنند.
وی با تصریح بر اینکه مسئولان فدراسیون قایقرانی به دنبال موفقیت در المپیک 2016 برزیل هستند، عنوان کرد: آنها از هم‌اکنون با جذب قایقرانان مستعد به دنبال اجرایی کردن برنامه‌های خود هستند.
به گفته شعبانی، نخستین مرحله اردوی بانوان تیم ملی آب‌های آرام مانند اردوی مردان از 21 آذر جاری آغاز می‌شود و تا 12 دی ادامه می‌یابد.
وی افزود: در این اردو، نجمه سجادی، انسیه رهرو، رقیه رهرو و بهناز عبدی‌پور از گیلان در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول