اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سراب:

هنر مدیریت بهره‌وری بیشتر با حداقل امکانات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سراب با اشاره به خدمات شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با وجود مشکلات مالی و پرسنلی گفت: هنر مدیریت، بهره‌وری بیشتر با حداقل امکانات است.

هنر مدیریت بهره‌وری بیشتر با حداقل امکانات است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمدرضا بیرامی ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک مهربان در سالن کنفرانس بخشداری مهربان با حضور مسئولان منطقه تشکیل شده بود در سخنانی عملکرد شایسته دولت را باعث بالا رفتن سطح توقع و مطالبات مردم عنوان کرد و اظهار داشت: اگر زمانی توقع و مطالبه مردم از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برق‌رسانی، گازرسانی و یا ایجاد راه مناسب روستایی بود، امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات‌رسانی شایسته دولت نهم و دهم سطح توقعات و مطالبات مردم به خدمات رفاهی، تفریحی و ورزشی رسیده است.
فرماندار شهرستان سراب، وجود برخی مسائل، مشکلات و محدودیت‌ها را عاملی در ایجاد وقفه در خدمت‌رسانی به مردم ندانست و تصریح کرد: امروز با برخی تنگناها مواجه هستیم ولی باید توجه داشته باشیم که در مقابل مطالبات مردم نیز پاسخگو باشیم. 
بیرامی، هنر مدیریت را بهره وری شایسته از امکانات موجود عنوان کرد و افزود: هنر مدیریت آن است که از امکانات اندک بیشترین بهره وری به عمل آید.
فرماندار شهرستان سراب با اشاره به خدمات شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان‌شرقی با وجود مشکلات مالی و پرسنلی تصریح کرد: هنر مدیریت، بهره‌وری بیشتر با حداقل امکانات است و در اداره کل ثبت اسناد و املاک هنر مدیریتی به نحو شایسته عملیاتی شده است.
بیرامی با اشاره به اینکه با تاسیس نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک در بخش مهربان بسیاری از مشکلات ثبتی و ملکی مردم منطقه در خود بخش برطرف خواهد شد، اظهار داشت: با افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک در مهربان به جای اینکه هر روز چند نفر از اهالی برای کارهای اداری خود مسیر 55 کیلومتری مهربان ـ سراب را طی کنند، دو تا سه نفر کارگزار دولت با استقرار در مهربان به کارها و درخواست‌های ثبتی مردم رسیدگی کرده و به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.  
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول