اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

سرمایه‌گذاری در کردستان ضامن امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: سرمایه‌گذاری در استان کردستان می‌تواند به نحو بسیار چشمگیری در تامین امنیت کشور و منطقه تاثیرگذار باشد.

سرمایه‌گذاری در کردستان ضامن امنیت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با قائم موهبتی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در استان کردستان می‌تواند به نحو بسیار چشمگیری در تامین امنیت کشور و منطقه تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: در یک‌سال اخیر مسئولان و مدیران ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای به این مهم در کردستان داشته‌اند.
وی افزود: عوامل ضدانقلاب و حامیان استکباری و پشت پرده آنان در طول سال‌های پس از پیروزی این نظام مقدس همواره و در مقاطع مختلف به بهانه عدم توجه مسئولان به بحث سرمایه‌گذاری در منطقه کردستان به اغفال جوانان و جذب برخی افراد اقدام نموده‌اند که خوشبختانه این روند روز به روز در حال کاهش است.
استاندار کردستان جایگاه جمعیت هلال احمر ایران چه در داخل کشور و چه در سطح بین‌الملل را جایگاهی حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: خدمتی که نیروهای فداکار این نیرو به مردم ارائه می‌دهند در راستای کاستن از آلام انسانی و با نیتی پاک و بی‌آلایش است و به طور قطع این نوع خدمت در نزد خداوند دارای اجری عظیم است.
شهبازی ضمن اعلام آمادگی در زمینه ارائه هرگونه کمک به جمعیت هلال احمر استان، از مدیران کشوری این جمعیت خواست با توجه به استعدادهای بی‌بدیل منطقه، در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، صنایع غذایی و تبدیلی استان سرمایه‌گذاری کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جمعیت هلال احمر کشور نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جمعیت در کشور و استان، به بیان برخی مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاری در استان پرداخت که استاندار کردستان قول مساعد داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن این مشکلات اقدام شود.  
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول