اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت:

تقویت انگیزه‌های ورزشی مهم‌‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: برای ایجاد، تقویت و گسترش ورزش‌های همگانی در بین مردم، دستگاه‌های اجرایی از جمله صدا و سیما، وظیفه خطیری بر عهده دارند.

تقویت انگیزه‌های ورزشی مهم‌‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است
محمد جندقیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استفاده از نماد‌های فرهنگی و علمی برای گسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم مهم‌ترین راهکاری است که تمام مسئولان باید آن را مد نظر قرار دهند.
وی که در نخستین همایش ملی وظیفه بررسی آثار رسیده به دبیرخانه همایش و اعلام رتبه‌بندی نهایی را بر عهده دارد، در مورد همایش ملی گفت: همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت عنوان بزرگی دارد، اما دورنمای آن از ابتدا به صورت جدی و پخته طراحی نشده بود.
دبیر علمی نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت با بیان اینکه یک‌سری از سازمان‌های دولتی قول‌های حمایتی خوبی به همایش ملی داده بودند، تصریح کرد: در عمل این سازمان‌ها نتوانستند حمایت‌های لازم را در مورد همایش ملی اجرا کنند.
وی تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، تلاش اعضای نخستین همایش ملی برای دست‌یابی به اهداف این همایش که همانا توسعه ورزش همگانی با رویکرد دینی است، عالی بود و باید به این افراد دست ‌مریزاد گفت.
جندقیان در مورد معیار‌های رتبه‌بندی برای آثار ارسالی به دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت اظهار داشت: هر کدام از قالب‌های رسیده به دبیرخانه بر اساس فرم‌های مخصوص و شاخص‌های از پیش‌ تعیین شده سنجیده می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه همایش ملی برای نخستین بار در سطح کشور اجرا می‌شود، بهترین فرصت بود که نقاط ضعف آن شناسایی شده تا از این تجربه گران‌بها برای برگزاری این همایش در سال آینده استفاده بهینه شود.
دبیر علمی نخستین همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به مشکلات ورزش کشور کرد و گفت: نظام ورزشی ما امروز از نبود برنامه‌ریزی‌های دقیق و علمی رنج می‌برد.
وی بیان داشت: با وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان این احتمال وجود دارد بخشی از مشکلات ورزشی کشور بر طرف شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول