اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت چهار تیم کبدی؛

نتایج رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور در دور برگشت خود با مشخص شدن تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

نتایج رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منیژه رأفت امروز ظهر در حاشیه پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور و اعلام نتایج این مسابقات اظهار داشت: تیم کبدی تهران بازی را در مقابل ملایر 44 بر 38 به نفع خود تمام کرد و تیم اصفهان نیز این رقابت‌ها را با نتیجه 29 بر 39 به تیم کبدی گیلان باخت.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های کبدی باشگاه‌های کشور در تاریخ 24  آذرماه کرد و بیان داشت: در صبح روز پنجشنبه تیم کبدی اصفهان تیم ملایر را 53 بر 40 شکست داد و تیم کبدی گیلان نیز بازی را 14 بر 23 به تهران واگذار کرد.
نایب رئیس هیئت کبدی استان اصفهان بیان داشت: در عصر روز گذشته نیز تیم کبدی اصفهان 28 بر 23 تیم کبدی تهران را برد و تیم کبدی ملایر 29 بر 24 تیم کبدی گیلان را شکست داد.
وی با اشاره به داوری سکینه جبار در رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: خانم ابوجعفری از فدراسیون کبدی نظارت بر این مسابقات را بر عهده داشت.
رأفت در مورد بازی اصفهان در برابر گیلان که با نتیجه 39 بر 29 به نفع گیلان تمام شد، تاکید کرد: با اینکه اصفهان در کبدی حرف برای گفتن زیاد دارد اما گیلان با انگیزه بسیار قوی در این مسابقات حضور داشت.
وی گفت: برای بازی دور نهایی رقابت‌های کبدی به فدراسیون تاریخ پنجم تا هشتم دی ماه را پیشنهاد دادم که مورد موافقت قرار نگرفت و در حال حاضر منتظر اعلام نظر فدراسیون کبدی هستیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول