اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

کنترل هواپیمایی جاسوسی برای آمریکا از رسوایی صحرای طبس بدتر بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کنترل هواپیمای آمریکایی در ایران از رسوایی ماجرای صحرای طبس بدتر بوده است.

کنترل هواپیمایی جاسوسی برای آمریکا از رسوایی صحرای طبس بدتر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز اظهار داشت: کنترل این هواپیمای جاسوسی پیروزی بزرگی از جانب خداوند متعال بود که سبب بهت و حیرت دشمن شد.
وی با اشاره به شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: صحرای طبس طلسم عجیبی برای دشمن است که به محض ورود به آن گرفتار عذاب الهی می‌شوند.
 وی افزود: در حقیقت این مسئله تعبیر آیه «و من یتوکل علی الله فهو حسبه» و نیز «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اتفاق افتادن این واقعه در صحرای طبس و با بیان این که صحرای طبس طلسم عجیبی برای دشمن است که به محض ورود به آن گرفتار عذاب الهی می‌شوند، تصریح کرد: این عذاب برای آمریکا از عذاب گذشته که اوایل انقلاب رخ داده بسیار شدیدتر بود و سبب رسوایی عجیب آن‌ها شد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عجیب‌تر از این مسئله ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران جهت باز پس گیری است که بر این ادعا هیچ نامی جز بی حیایی نمی‌توان گذاشت.
امام جمعه اهواز با بیان این که آمریکا با نقض حریم هوایی جهت جاسوسی از ایران جرم بزرگی انجام داده است، تصریح کرد: طبق موازین بین‌المللی آمریکا به سبب این جرم باید مجازات شود.
موسوی جزایری همچنین با تبریک به سبب کشف میدان عظیم نفت و گاز در شمال ایران بیان داشت: تلاشگران ما پس از پنجاه سال تلاش مستمر و پیگیر توانستند این میدان عظیم را کشف کنند و سبب بی نیازی جمهوری اسلامی ایران در زمینه نفت و گاز و همچنین دستیابی به رتبه برتر جهان در تولید این دو ماده شوند.
وی کشف این میدان را لطف و فضلی بزرگ از سوی خداوند متعال خواند و افزود: ویژگی دیگر این موفقیت نقش آفرینی بسزا و مؤثر جوانان مومن و متدین خوزستانی در کشف میدان عظیم نفت و گاز است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول