اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی استاندار کردستان:

حضور جوانان در انتخابات آینده سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: مشاور اجتماعی و فرهنگی استاندار کردستان گفت: حضور جوانان در انتخابات به یقین مأیوس کننده دشمنان و حافظ اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

حضور جوانان در انتخابات آینده سرنوشت‌ساز است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام کریمی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مشاوران جوان فرمانداری‌های کردستان با استاندار در سنندج، بر حضور حداکثری جوانان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.
کریمی اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌اللملی و جهانی را نشان از توانمندی و استعدادهای سرشار جوانان آن دانست و افزود: موفقیت جوانان ایران اسلامی در میادین جهانی و کشوری همواره موجب اقتدار و پیشرفت کشور و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان شده است.
وی تصریح کرد: جوانان از دیدگاه امام راحل (ره) و همچنین مقام معظم رهبری از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و همواره از سوی آنان بر استفاده از ایده‌ها و توانمندی‌های جوانان در امورات مختلف تاکید شده است.
مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جوانان محور هر نوع حرکت سرنوشت‌ساز در کشور بوده‌اند و این را در طول تاریخ به اثبات رسانده‌اند.
کریمی به حضور سرنوشت‌ساز جوانان و نوجوانان ایران زمین در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: جوانان غیور ایران در طول سال‌های دفاع مقدس با حضور شجاعانه‌ خود دشمنان انقلاب را به زانو درآوردند.
وی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز جوانان متخصص و توانمند این مرز و بوم با حضور در عرصه‌های سازندگی و آبادانی ایران اسلامی به بهترین شکل ممکن گام برداشتند.
مشاور اجتماعی و فرهنگی استاندار کردستان اقتدار، عظمت و توسعه امروز ایران اسلامی را حاصل تلاش و کوشش جوانان دانست و کسب موفقیت‌های آنان در عرصه‌های مختلف را گواهی بارز بر این ادعا خواند و گفت: جوانان حاضرند برای اعتلای نظام و اقتدار کشور از جان مایه بگذارند.
کریمی در ادامه به توطئه‌های دشمنان علیه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و تحمیل جنگ هشت ساله و جنگ نرم را نشان از ترس آنان از توانایی و اقتدار ملت ایران دانست.
مشاور اجتماعی و فرهنگی استاندار کردستان از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی مشاوران جوان استان خبرداد و افزود:‌ این بانک اطلاعاتی از ماه گذشته در استان راه‌اندازی شده که توسط مشاوران جوان فرمانداران استان تکمیل می‌شود.
کریمی با بیان اینکه این بانک اطلاعاتی در راستای شناسایی جوانان نخبه و مشاوران جوان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با شناسایی هرچه بیشتر توانایی و تخصص این افراد بتوانیم در زمینه بهره‌برداری از این توانمندی‌ها گام برداریم.
وی در پایان خواستار حضور حداکثری جوانان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و افزود: حضور حداکثری جوانان در این انتخابات با توجه به جوسازی‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام، جوابی دندان‌شکن به دشمنان خواهد بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول