اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی:

چوپان دروغگو 1800 سکه تقلبی را فروخت

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: چوپان دروغگو یک هزار و 800 سکه تقلبی برنجی را به شهروند مشهدی فروخت.

چوپان دروغگو 1800 سکه تقلبی را فروخت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی سرهنگ مصطفی شوشتری فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهار داشت: چندی پیش ارسال یک پیامک از سوی فردی ناشناس که خود را یک چوپان درمانده و بی‌سواد در اراک معرفی و ادعای یافتن کوزه پر از سکه‌های طلا در زیر خاک کرده سبب شد تا شهروند مشهدی با طمع به دست‌آوردن سکه‌های تاریخی طلا راهی اراک شود.
وی افزود: فرد مال باخته پس از سفر به اراک و خرید این سکه‌ها به مبلغ 170 میلیون ریال با امید به اینکه در فروش آنان سود کلانی خواهد کرد در مشهد متوجه تقلبی بودن سکه‌ها می‌شود.
شوشتری با اشاره به اینکه سکه‌های فروخته شده به فرد مالباخته تمام از جنس برنج بوده است، اظهار داشت: فرد مذکور پس از عزیمت به مشهد و با خبر شدن از تقلبی بودن سکه‌ها به قصد باز گشت به اراک در فرودگاه مشهد همراه با سکه‌های تقلبی دستگیر می‌شود.
شوشتری در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید در مواجهه با این قبیل کلاهبرداری‌ها هوشیارتر عمل کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه چندی است از قبیل اینگونه کلاهبرداری‌ها که به صورت ارسال پیامک است به صورت گسترده صورت می‌گیرد که لازم است هموطنان عزیز درباره اعتماد به چنین پیام‌های مشکوکی هوشیارتر عمل کرده و نیرو‌های امنیتی را در جریان قرار دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول