اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شبانکاره:

برخی ادارات شبانکاره تنها با یک نفر اداره می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شبانکاره با انتقاد از کمبود نیروی انسانی در ادارات گفت: برخی ادارات شبانکاره تنها با یک نفر اداره می‌شوند.

برخی ادارات شبانکاره تنها با یک نفر اداره می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد گلپایگانی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شبانکاره اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم باید مهم‌ترین برنامه مسئولان باشد و کوتاهی در این راستا نباید صورت گیرد.
وی افزود: شورای اسلامی شبانکاره در چند سال گذشته برای شناسایی و رفع مشکلات شهر بسیار تلاش کرده و شهرداری نیز در حد توان خدمات‌رسانی کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شبانکاره با انتقاد از کمبود نیروی انسانی در ادارات شبانکاره گفت: برخی از ادارات این شهر فقط توسط یک نفر اداره می‌شوند که در صورت بروز مشکل یا شرکت این افراد در جلسات، آن اداره تعطیل می‌شود.
گلپایگانی تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی، پست، کتابخانه عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دامپزشکی و اداره امور اقتصادی و دارایی از جمله این ادارات هستند و از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم در رفع این مشکل همراهی کنند.
وی بیان کرد: مردم در زمان حضور در ادارات نباید معطل شوند و در بسیاری از اوقات به دلیل کمبود نیروی انسانی کسی جوابگوی مردم نیست و این در ‌نظام اسلامی زیبنده نیست.
امام جمعه شبانکاره نیز در این نشست با اشاره به سالروز 9 دی اظهار داشت: نهم دی یک روز بزرگ در تاریخ نظام اسلامی است و روزی است که پیوند ملت با ولایت فقیه بر همگان اثبات شد.
حجت‌الاسلام رسول حمادی افزود: عده‌ای بی‌اعتقاد به اسلام و انقلاب و نهضت امام حسین(ع) می‌خواستند سد راه حرکت انقلاب شوند و در مقابل آن ایستادگی کنند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 9 دی 88 پاسخ آها را دادند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به ایران اسلامی برای کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا اذعان داشت: کنترل کردن و فرود آوردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در واقع نشانه اقتدار جهانی ملت ایران است و امروز همه جهان به اقتدار ایران اذعان دارند.
حمادی تصریح کرد: امروز همه باید دست به دست هم بدهیم و با تبعیت از ولایت فقیه برای موفقیت نظام تلاش کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول