اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش قرآن پژوهی و طب در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از برگزاری همایش قرآن پژوهشی و طب با تاکید بر ارتقای سلامت از دیدگاه قران در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش قرآن پژوهی و طب در زنجان
ولی‌الله صحبت‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان زمان برگزاری همایش قرآن پژوهی و طب را در سالن روزبه زنجان اسفندماه اعلام کرد و اظهار داشت: از زمان آغاز فراخوان مقاله تاکنون 50 مقاله ارائه شده است.
وی، زین‌العابدین صفوی را دبیر علمی همایش قرآن پژوهی اعلام کرد و افزود: دبیر اجرایی این همایش هم آذر آوازه است.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه همایش قرآن پژوهی برای دومین بار در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: زمان ارائه مقاله به همایش قرآن پژوهی 15 دی ماه به پایان می‌رسد.
وی شاخصه‌های جامعه سالم، مفهوم شناسی حیات سالم، روش شناسی و تعمیم فرهنگ سلامت، نقش عبادات در سلامت، ایمان به غیب و سلامت، الگوهای عملی و سلامت، رابطه سلامت فردی و اجتماعی، رابطه سلامت جسمی و روحی  و رابطه تغذیه و سلامت را محورهای ارائه مقالات در همایش قرآن پژوهی اعلام کرد.
صحبت‌لو اضافه کرد: مقالات پذیرفته شده قبل از ارائه در همایش قرآن پژوهی به صورت کتابچه منتشر می‌شود.
وی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان زمان برگزاری مسابقات قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را 28 آذر ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقات در دانشکده داروسازی زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا کنون 70 نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برای شرکت در مسابقات قرآنی ثبت نام کرده‌اند، افزود: 60 درصد از شرکت کنندگان در مسابقات از بانوان هستند.
صحبت‌لو، مسابقات قرآنی دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را مرحله نخست مسابقات کشوری قرآن عنوان کرد و گفت: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.
وی تاکید کرد: سایت مسابقات قرآنی برای شرکت علاقمندان تا روز مسابقه که 28 آذر ماه است، برای ثبت نام علاقمندان باز است.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همچنین از برگزاری نشست روانشناسی شخصیتی با حضور علی‌اصغر احمدی در دانشکده پزشکی زنجان خبر داد و اضافه کرد: این نشست در روز 27 آذر ماه برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری نشست روانشناسی شخصیت را 10 تا 12 روز شنبه 27 آذر ماه اعلام کرد و ادامه داد: این نشست برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول