اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر بازی شرایط خاص خود را دارد؛

پیروزی مقابل استقلال تهران را فراموش کنید

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت باید پیروزی مقابل استقلال را فراموش کرده و بدون غرور به مصاف سایپا بروند.

پیروزی مقابل استقلال تهران را فراموش کنید
عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در آبادان اظهارداشت: تیم فوتبال صنعت نفت در بازی مقابل استقلال تهران مزد بازی خوب و منطقی بازیکنان خود را گرفت.
وی در همین خصوص اضافه کرد: رعایت اصول صحیح دفاعی و نهایت بهره بردن از ضد حمله‌ها در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور پیروزی را در مقابل آبی‌پوشان پایتخت برای صنعت نفت رقم زد‌.
مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: دوندگی و تمرکز مناسب بازیکنان تیم صنعت نفت در میانه میدان باعث شد که قدرت اصلی تیم فوتبال استقلال تهران که خط هافبک است از کار افتاده و این تیم آبادانی باشد که سه امتیاز این مسابقه را در اختیار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به کارنامه روشنی که سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت دارد امیدوار هستیم که نماینده آبادان در لیگ برتر در نیم فصل دوم مسابقات با برنامه‌ریزی مناسب وارد رقابت‌ها شود.
شاه‌غریب از دیدار پایانی تیم فوتبال صنعت نفت در نیم فصل مسابقات لیگ برتر کشور گفت و تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خود را داشته و بازیکنان تیم صنعت نفت باید پیروزی مقابل استقلال را فراموش کرده و بدانند که سایپا نیز حریف آسانی نیست.
وی اضافه کرد: نیروی جوانی تیم سایپا می‌تواند برای زردپوشان آبادانی ایجاد دردسر کند که امیدواریم صنعت نفت با انجام یک بازی منطقی بتواند نیم فصلی رویایی را برای تماشاگران خود رقم بزند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پایانی مسابقات نیم فصل لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز دوشنبه میزبان تیم سایپای البرز است.
انتهای پیام/غ30
 
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول