اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی شهر الکترونیک خبر داد:

ارسال 400 مقاله به همایش شهر الکترونیک همدان

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی شهر الکترونیک گفت: حدود 400 مقاله به همایش ملی شهر الکترونیک همدان ارسال شد.

ارسال 400 مقاله به همایش شهر الکترونیک همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان، محمدمهدی شیرمحمدی بیان اینکه برگزاری همایش ملی شهر الکترونیک یک اتفاق خوش در حوزه شهرسازی الکترونیک است، افزود: این همایش پیوند بین رشته‌های مختلف علمی دانشگاهی را مستحکم کرد.
وی اظهار داشت: شهر الکترونیک به علت گستردگی که در همه حوزه‌ها از جمله خدمات شهری، زیرساخت‌ها، پلیس الکترونیکی، بهداشت الکترونیک، تجارت الکترونیکی، مدیریت الکترونیک و آموزش و فرهنگ‌سازی دارد، مورد توجه همه پژوهشگران دانشگاهی است و مطالعه در این حوزه بین رشته‌ای انجام می‌شود.
دبیر همایش ملی شهر الکترونیک با بیان اینکه این همایش 24 آذر امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 450 علاقمند و پژوهشگر در حوزه شهر الکترونیک در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند و حدود 400 پژوهشگر آخرین دستاوردهای علمی را به این همایش ارسال کرده‌اند.
وی گفت: مهلت ارسال مقالات به همایش ملی شهر الکترونیک به پایان رسیده است اما علاقمندان می‌توانند برای شرکت در همایش در سامانه اینترنتی آن ثبت‌نام کنند و از نشست‌های مختلف این همایش در حوزه شهر الکترونیک استفاده کنند.
شیرمحمدی اضافه کرد: همایش شهر الکترونیک به معنای واقعی در ابعاد ملی برگزار می‌شود به طوریکه پژوهشگران بسیاری از 105 شهر کشور از شمال گرفته تا جنوب و از شرق تا غرب نزدیک به 400 مقاله به این همایش ارسال ارسال کرده‌اند.
وی با بیان اینکه 30 عضو هیئت علمی دانشگاه با تخصص‌های مختلف از 15 دانشگاه کشور در کمیته علمی با همایش همکاری دارند، افزود: روند داوری مقالات رسیده به همایش آغاز شده است و امیدواریم اول آذر نتایج داوری مقالات اعلام شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول