اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

کاهش قیمت میوه مهم‌ترین دغدغه مسئولان کردستان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کاهش روند قیمت اقلام مختلف میوه در ایام پایانی سال از مهم‌ترین اقدامات و دغدغه‌های مسئولان استان است.

کاهش قیمت میوه مهم‌ترین دغدغه مسئولان کردستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی ظهر امروز در جلسه شورای کنترل و نظارت استان در سنندج، به افزایش مصرف میوه و مرکبات در ایام پایانی سال اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و اعلام آمادگی خوب اصناف در زمینه تامین و توزیع میوه‌های شب عید خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.
به گفته وی، کاهش روند قیمتی اقلام مختلف میوه در ایام پایانی سال از مهم‌ترین اقدامات و دغدغه های مسئولان است.
به گفته وی، بررسی‌های لازم در خصوص وضعیت تامین و توزیع میوه شب عید توسط کارشناسان امر به عمل آمده و آخرین بررسی‌ها برای با ثبات نگه‌داشتن بازار شب عید استان به عمل آمده است. 
معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه اظهارداشت: شرایط حاکم بر بازار در روزهای اخیر مثبت و پایدار بوده و در روزهای آینده نیز با انجام بازرسی‌های هدفمند و برپایی گشت‌های مشترک از هرگونه سوء استفاده سودجویان و اخلال گران اقتصادی جلوگیری به عمل می‌آید.
فریبرز دهقان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بازرسی‌های مداوم و حتی بازرسان مقیم در مراکز توزیع میوه و مرکبات عید در مرکز استان و شهرهای تابعه اندیشیده شده است.
وی به طرح‌های نظارتی پایان سال اشاره کرد و افزود: طرح نظارتی عید نوروز امسال نسبت به سال گذشته با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و به همین منظور استفاده از توان بازرسی اصناف و سایر ارگان‌های دولتی ارتقاء خواهد یافت.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با شماره تلفن 124 یا بصورت حضوری با سازمان در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد تخلف بررسی و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول