اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه "کمینگاه شیطان" در گناوه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کمینگاه شیطان به منظور آشنایی جوانان شهرستان گناوه با اهل بیت و رفتارهای آنها در زندگی و همچنین دوری از عقاید و عرفان‌های کاذب در حوزه علمیه الزهراء شهرستان گناوه با حضور اساتید، طلاب و مسئولان شهرستانی و مسئولان این حوزه افتتاح شد.

نمایشگاه "کمینگاه شیطان" در گناوه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فاطمه گنجی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور جریان شناسی عرفان‌های کاذب و پیشگیری از گسترش آن در بین جوانان شهرستان است.
وی بیان کرد: در واقع این نمایشگاه مقدمه‌ای برای همایشی است که در این حوزه در مدت یک هفته برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.
مدیر حوزه علمیه الزهرا گناوه با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: وجود عرفان‌های کاذبی که موجب شده برخی جوانان به آنها گرایش پیدا کنند که چیزی جز دنبال روی از شیطان نیستند و  همین عرفان‌ها را می‌توان کمینگاه شیطان برای همه افراد از جمله جوانان که بیشتر در معرض این چنین موضوعاتی هستند دانست.
وی با بیان اینکه انسانها باید راه کسانی که به آنها نعمت داده شده است ادامه دهند، افزود: کسانی که به آنها نعمت داده شده چهار گروه از جمله انبیاء، اولیا، صدیقین و شهدا هستند.
 مدیر حوزه علمیه الزهرا گناوه اظهار داشت: هدف فرقه‌های انحرافی و عرفان‌های کاذب دور کردن جوانان از دین است.
وی با بیان اینکه بهترین شیوه مقابله با عرفان های کاذب و فرقه های نو ظهور بازگشت به اسلام اصیل است، افزود: دشمنان و استکبار جهانی با خاور شناسی و اسلام شناسی نقاط ضعف جوانان را پیدا کرده، و اعتقادات دینی جوانان را مورد هدف قرار داده، و قصد ضربه زدن به آنان را دارند.
مدیر حوزه علمیه الزهرای گناوه فرهنگ سازی اعتقادات را امری مهم دانست و تصریح کرد: اعتقادات موجب طلوع و عدم اعتقاد، غروب مکتب را به همراه دارد.
گنجی اظهار داشت: برای اینکه جوانان فریب انحرافات و سوءاستفاده گران را در زمینه عرفان‌های کاذب و نوظهور نخورند باید کار فرهنگی ویژه‌ای انجام شود.
وی بصیرت افزایی و روشنگری برای جوانان را در این زمینه بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: استفاده از ناطقان قوی در این ارتباط ضروری است.
گنجی ادامه داد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته برپاست و بازدید برای عموم آزاد است.وی همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه را 8 صبح الی 12 و در نوبت عصر از ساعت 15 الی 17 اعلام کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول