اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور مبارزه با مفاسد اجتماعی؛

مقابله با شیطان‌پرستی در اصفهان دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در حال حاضر مقابله با پدیده شیطان‌پرستی به صورت ویژه در اصفهان دنبال می‌شود.

مقابله با شیطان‌پرستی در اصفهان دنبال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم مهران‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم باید در راستای منکرات موجود در جامعه با مسئولان همراهی کنند، اظهار داشت: در حال حاضر با متعرضان به حقوق ناهیان منکر و آمران به معروف به صورت جدی برخورد می‌شود.
وی به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: این موضوع با منافع نقض کنندگان نظم و امنیت اجتماعی در تعارض قرار دارد و روش‌های آنها را برای ایجاد منکرات در جامعه چالش می‌کند.
معاون سازمان‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: این فریضه الهی مبتنی بر مراحل قلبی، زبانی و عملی است و مشاهده مراحل عملی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مهم‌ترین انتظارات مردم از مسئولان محسوب می‌شود.
وی به متولیان اجرای این موضوع در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برخورد عملی با هنجار‌شکنان موجود در جامعه از وظایف سازمان‌های قضایی، نیرو‌های انتظامی و امنیتی و سازمان بسیج مستضعفین است.
مهران‌فر تاکید کرد: مدیریت قضایی و حقوقی این سازمان در راستای بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و انجام پژوهش‌ها و تحقیقات در زمینه مسائل مربوط به معروفات و منکرات فعالیت می‌کند.
وی به فعالیت مدیریت انتظامی در این سازمان اشاره کرد و بیان داشت: این مدیریت به منظور برخورد با منکرات موجود در جامعه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان با اشاره به اینکه بررسی شیوه‌ها و دلایل مقابله و جلوگیری از پیدایش و گسترش منکرات در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است، اضافه کرد: تحقق این موضوع از مهم‌ترین وظایف این معاونت محسوب می‌شود و این اقدامات در قالب آسیب‌شناسی در این زمینه صورت می‌گیرد.
وی به فعالیت کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی در این معاونت اشاره کرد و گفت: در این کمیسیون مدیران و مسئولان ارشد استان فعالیت می‌کنند و بررسی راهکار‌های مقابله با منکرات موجود در جامعه توسط این افراد انجام می‌شود.
مهران‌فر با اشاره به اینکه آموزش آمران به معروف و ناهیان منکر در این زمینه ضروری است، اظهار داشت: در سال گذشته در راستای مقابله با بی‌حجابی و بد‌حجابی در جامعه طرحی تهیه شده است و مقابله با پدیده شیطان‌پرستی در اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی به اهم فعالیت‌های این معاونت در راستای ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: تمام ضابطان و افراد فعال در این زمینه باید به صورت ویژه آموزش دیده باشند و در صورت بی‌توجهی به این موضوع اثرات منفی آن در جامعه رشد می‌یابد.
معاون سازمان‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: اجرای طرح عیون خودرویی و اماکن در اصفهان یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت است.
وی به هدف از اجرای این طرح در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت دادن نیرو‌های مردمی در حفظ سلامت بهتر اخلاقی و اجتماعی جامعه اسلامی و عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.
مهران‌فر با اشاره به اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر مورد توجه مسئولان قرار دارد، تاکید کرد: در تمام دادگستری‌های موجود در استان دفاتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر تشکیل شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول