اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر سنجش و گزینش دانشکده علوم حدیث خبر داد:

افزایش کد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر سنجش و گزینش دانشکده علوم حدیث گفت: کد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث افزایش مییابد.

افزایش کد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشکده علوم حدیث،  کبری قصری منش از استقبال متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به دلیل افزایش کد رشته‌های این دانشکده خبر داد و گفت: به دلیل افزایش کد رشته محل‌‌های این دانشکده (در مجموع 12 کد رشته) و به تبع آن افزایش ظرفیت دانشجو، شاهد افزایش استقبال متقاضیان نسبت به سال‌های اخیر بوده‌ایم.
مدیر دفتر سنجش و گزینش دانشکده علوم حدیث افزود:‌ در سال جاری برای دانشکده علوم حدیث تهران از تعداد 1350 نفر که از سوی سازمان سنجش اعلام شده بود تعداد 199 نفر مثبت ارزیابی شدند همچنین برای کد رشته های قم نیز270 نفر معرفی شده که 31 نفر مثبت ارزیابی شده‌اند.
وی در ادامه عنوان کرد: زمان ثبت‌نام متقاضیان 19 شهریور ماه سال جاری برای مقطع کارشناسی ارشد و 22 شهریور برای مقطع کارشناسی در نظر گرفته شده است.
بر پایه این گزارش، نتایج آزمون کارشناسی ارشد از روز 8 شهریور ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل مشاهده بوده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول