اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام آمادگی دو شرکت فرانسوی و لبنانی برای سرمایه‌گذاری در تبریز

خبرگزاری فارس: دو شرکت فرانسوی و لبنانی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهری شهرداری تبریز اعلام کردند.

اعلام آمادگی دو شرکت فرانسوی و لبنانی برای سرمایه‌گذاری در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در دیدار سرمایه‌گذاران فرانسوی و لبنانی با رئیس کمیته سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور، این دو شرکت آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های شهر این کلانشهر اعلام کردند.
در این دیدار طرفین با معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و علاقه‌مندی‌‌ها و توان اجرایی خود، خواستار انعقاد تفاهمنامه همکاری دو‌جانبه شده و پس از انجام مذاکرات اولیه از محل‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری بازدید کردند.
این دو شرکت فرانسوی و لبنانی، علاقه‌مندی خود را برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری تبریز و مشارکت در بازسازی بافت فرسوده اعلام کردند. 
" نوهاد تارازی " مدیرعامل شرکت AOS (نمایندگی شرکت فرانسوی AOS در خاورمیانه) و " ندیم ماکدیسی " مدیر اجرایی پنجره واحد سازمان توسعه سرمایه‌گذاری لبنان و " مجید جاودانی‌تبریزی" مدیرعامل شرکت آلوارس و رایزن میز ایران در موسسه حقوقی بین‌المللی FIDIL فرانسه به اتفاق هیئت همراه با رئیس کمیته سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور در تبریز دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
بر اساس مذاکرات صورت گرفته، در روزهای آینده تفاهمنامه‌ای بین شهرداری تبریز و شرکت فرانسوی برای مشارکت در پروژه‌های شهری منعقد می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول