اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان تاکید کرد:

شناسایی موانع صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در این استان، بر شناسایی و تلاش برای رفع موانع صدور مجوزها در دستگاه‌های مرتبط با این مسئله تاکید کرد.

شناسایی موانع صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری یکشنبه‌شب در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری باید به صورت هماهنگ عمل کنند تا مجوز طرح‌های سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن صادر شود.
به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان، باید تلاش شود تا ظرف 10 روز به استعلام‌های سرمایه‌گذار در دستگاه‌های متولی پاسخ داده و ظرف یک ماه منجر به صدور مجوز شود.
ازهاری خاطرنشان کرد: تمامی دغدغه مسئولان استانی جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است که باید دستگاه‌ها سعی کنند تا موانع این مسیر را شناسایی و برای حل آنها اقدام نمایند.
وی همچنین بر افزایش فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد و از مسئولان این مرکز خواست تا بیشترین فعالیت خویش را به سمت تسهیل و تسریع در امر سرمایه‌گذاری گسیل دهند.
ازهاری کمک و حمایت از سرمایه‌گذاران تا مرحله افتتاح و بهره‌برداری از طرح را وظیفه ستاد سرمایه‌گذاری و تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان خواند و تصریح کرد: علاوه بر این باید وضع موجود را نیز با حمایت از آنان حفظ کنیم و این باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان در ادامه از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های شغلی استان کردستان در سال آینده به عنوان یک فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نام برد و بر فراهم کردن بسته‌های سرمایه‌گذاری به منظور استفاده بهینه از این فرصت تاکید کرد.
وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف، ارائه توانمندی و ظرفیت‌های استان به زبان‌های فارسی و خارجی الزامی است و باید این مهم در برنامه‌های همایش پیش‌بینی شود.
ازهاری در پایان بر بهره‌گیری از تجربه استان‌های برگزار کننده این همایش تاکید کرد و گفت: با شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌توان بهترین بهره را از برگزاری این همایش برد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول