اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی در تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: نخستین نیروگاه خورشیدی تامین نیروی برق ساختمان اداری کشور توسط شهرداری تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با اعلام این مطلب تاکید کرد: استفاده از انرژی‌های نو و پاک برای حفاظت و صیانت از محیط زیست و نیز کاهش هزینه‌ها از جمله الزاماتی است که طی سال‌های اخیر مورد تأکید مسئولان کشوری و کارشناسان مسائل زیست محیطی است.
 وی تصریح کرد: بر همین اساس شهرداری تبریز در راستای حرکت به سمت دستیابی به این قبیل انرژی‌ها، با همکاری نهادهای فعال در این بخش اقدام به راه‌اندازی نخستین نیروگاه خورشیدی تامین نیروی برق ساختمان اداری کشور در شهرداری منطقه شش کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از احداث این نیروگاه را صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و استفاده از انرژی خورشیدی دانست و خاطرنشان کرد: این نیروگاه برای نخستین بار در استان توسط شهرداری منطقه شش تبریز احداث شده و انرژی مورد نیاز روشنایی ساختمان  اداری شهرداری منطقه شش را تامین خواهد کرد.
شهردار تبریز در خاتمه از تلاش شهرداری تبریز برای توسعه و استقرار سامانه‌های انرژی خورشیدی در دیگر بخش‌های اداری شهرداری خبر داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول