اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی استاندار اردبیل:

بهره‌برداری از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات ممنوع است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بر اساس ماده 59 قانون انتخابات، بهره‌برداری انحصاری و سوءاستفاده از امکانات و منابع دولتی در عرصه تبلیغات در فصل انتخابات ممنوع است.

بهره‌برداری از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز پیش از ظهر امروز در نشست با تعدادی از فرمانداران حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس همین ماده قانون انتخابات فعالیت کارکنان در ساعات اداری برای تبلیغ کاندیدایی خاص و ورود به تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و اگر موارد تخلفی مشاهده شود به جد با کارکنان متخلف و دستگاه‌های ذیربط برخورد می‌شود.
وی به وسواس نیروهای نظارتی و اجرایی انتخابات در رصد مسائل انتخابات و حوادث متعدد تا زمان انتخابات اشاره کرد و افزود: ما به دقت سلامت انتخابات را با همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین حادثه و اتفاقی در برگزاری سالم انتخابات بیفتد.
این مسئول یادآور شد: ملت ایران برای سی و سومین بار با حضور حداکثری در عرصه انتخابات به نظام و آرمان‌های آن و همچنین راه عزتمند ولایت لبیک گفته و با حضور با شکوه خود این بار نیز به فتنه‌ها و توطئه‌های رنگین دشمنان پاسخی قاطع داده و با حضور حداکثری خود صحت، سلامت و امنیت پایدار عرصه انتخابات را رقم می‌زنند.
سرپرست معاونت سیاسی استاندار اردبیل حضور شایسته مردم را در انتخابات خط بطلانی بر تمام اندیشه‌های پلید نظام استکباری توصیف کرد و گفت: اگر همه مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی در صحنه حاضر باشند و بستر انتخابات با شکوهی را فراهم کنند به یقین شور و شعف و شعور مردم نیز برای حضور در پای صندوق‌های رای افزون شده و برگ زرین دیگری در تاریخ پرصلابت ایران افزوده می‌شود.
دستباز از فرمانداران، بخشداران و دیگر مسئولان شهری خواست از هم اکنون برای تبلیغات مناسب کاندیداها فضای خوبی را تدارک ببینند تا کاندیداها عکس و بنرهای چاپ شده خود را در زمان تبلیغات قانونی در آن مکان‌ها نصب کرده و بر شور و شعف انتخابات بیفزایند.
وی ادامه داد: ‌بر اساس مصوبه هیئت دولت در ایام و روزهای منتهی به انتخابات تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند کلیه امکانات خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا در یک فرصت مناسب زمینه برای بهتر برگزار شدن انتخابات مهیا شود.
سرپرست معاونت سیاسی استاندار اردبیل گفت: با توجه به احتمال نامساعد بودن شرایط جوی و یا بارش‌ در ایام انتخابات، از هم اکنون باید برای تامین خودروهای مناسب و کمک فنردار اقدام کرد و در موعد مقرر به پاک‌سازی و برف‌روبی جاده‌ها در صورت بارش و همچنین امحای آثار تبلیغات گذشته اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات به ویژه هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی خبر داد و ابراز داشت: در این زمینه ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه از سوی فرمانداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول