اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز صورت می‌گیرد؛

قدردانی از اساتید دانشکده پزشکی شیراز

خبرگزاری فارس: اساتید دانشکده پزشکی شیراز در سالگرد 62 سالگی این دانشکده مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

قدردانی از اساتید دانشکده پزشکی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشکده پزشکی شیراز اظهار داشت: 24 آذر ماه جاری شصت و دومین سالگرد تاسیس دانشکده پزشکی گرامی داشته و از اساتید دانشگاه قدردانی می‌شود.
محمود نجابت افزود: در این مراسم از اساتیدی که سال گذشته بازنشسته شده‌اند و اساتیدی که رتبه علمی آنها نسبت به سال قبل ارتقا پیدا کرده است، تقدیر می‌شود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته 17 نفر از اساتید دانشکده پزشکی ارتقای رتبه علمی داشته‌اند و همچنین 18 نفر نیز به عنوان اعضای هیئت علمی جدید در این دانشکده فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که این افراد نیز به عنوان اساتید جوان معرفی می‌شوند.
نجابت بیان داشت: هر سال در مراسم سالگرد بزرگداشت تاسیس دانشکده پزشکی مقام اساتیدی که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند نیز گرامی داشته می‌شود که امسال بزرگداشت مرحوم دکتر کلینی، استاد گروه رادیولوژی را داریم.
وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 390 استاد در گروه‌های بالینی و پایه در دانشکده پزشکی شیراز فعالیت می‌کنند که در این مراسم برنامه‌های دانشکده به آنها گزارش داده می‌شود.
نجابت گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در این مراسم بر لزوم ایجاد انگیزه امید و نشاط در دانشجویان توسط اساتید، با توجه به نقش تاثیرگذار اساتید، تاکید می‌شود تا جوانان بر اساس آموزش و پژوهش متناسب با نیازهای کشور، برای خدمت‌رسانی به جامعه آماده شوند.
رئیس دانشکده پزشکی شیراز تصریح کرد: دانشکده پزشکی شیراز از برترین دانشکده‌های پزشکی کشور است و به طور معمول دانشجویان آن از نخبگان و برترین‌های کشور هستند.
نجابت ادامه داد: آیین گرامیداشت شصت و دومین سالگرد دانشکده پزشکی شیراز با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام محمد باقر (ع) این دانشکده و بزرگداشت ایام شهادت امام حسین (ع) به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول