اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

ورزشکاران کشورمان الگوهای اسلامی برای خود برگزیده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران کشورمان در همه رشته‌ها برای تداوم فعالیت‌های خود الگوهای اسلامی انتخاب کرده‌اند.

ورزشکاران کشورمان الگوهای اسلامی برای خود برگزیده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در آیین دیدار رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران با امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: جوانان کشورمان، همچنین آذربایجان غربی برای موفق شدن در فعالیت‌های مختلف خود به اولیای الهی توجه ویژه دارند به طوری که از این قبیل جوانان متدین و موفق در پیرامون ما کم نیستند.
وی با بیان اینکه موفقیت‌های کسب شده در کشور ما از برکات استقرار حکومت اسلامی است، تصریح کرد: در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب نه‌تنها در عرصه ورزش بلکه در همه زمینه‌ها اعم از صنعت، علم و پزشکی تحول‌های زیادی ایجاد شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام برای مسلمانان در همه زمینه‌ها الگو ارائه شده است به طوری که ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف با توجه قرار دادن سبک و مرام آنها در راستای غرورآفرینی برای ایران اسلامی گام بر‌می‌دارند.
وی با بیان اینکه در مسابقات منطقه‌ای و جهانی وجود این روحیه بین ورزشکاران ما آنها را از سایر کشورها متمایز می‌کند، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی با توسل به ائمه اطهار (ع) حریفان خود را شکست می‌دهند این موضوع منجر به حیرت رقبای ما می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به وظیفه اصحاب رسانه برای انعکاس موفقیت‌های کشورمان در عرصه ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته جوانان در رشته‌های زیادی در سطوح ملی و جهانی خوب درخشیده‌اند بر این اساس باید رسانه‌های جمعی در راستای مخابره به‌هنگام این دستاوردها گام‌های موثری بردارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول