اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خواستار شد:

برخورد شدید با متعرضان به اراضی ملی در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند برخورد شدید یگان حفاظت منابع طبیعی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی را خواستار شد.

برخورد شدید با متعرضان به اراضی ملی در دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با مردم روستاهای زان و لومان از توابع این شهرستان اظهار کرد: در دولت‏های نهم و دهم خدمات زیادی به روستاها ارائه شد که سبب شکل‏گیری مهاجرت معکوس از شهرها به روستا شده است.
وی با بیان اینکه حضور در جمع مردم روستاها یک افتخار بزرگ است، گفت: حضور مسئولان در بین مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا بتوانند به بررسی مشکلات آنها می‏پردازند و این مشکلات را برطرف سازند.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در مدت شکل‏گیری دولت احمدی‏نژاد خدمات بسیاری به مردم به ویژه در روستاها ارائه شده، افزود: این خدمات توانسته محرومیت را در روستاها از بین ببرد و مردم را بیشتر از همیشه به حضور در روستاها مشتاق کند.
قاسمی‏فرزاد تاکید کرد: این دستاوردها در سایه سیاست عدالت‏محوری و پیشرفت کسب شده که رهبر معظم انقلاب آن را برای دولتمردان ترسیم کرده‏اند.
وی در زمینه مشکلاتی که از سوی اهالی و اعضای شورای اسلامی روستای لومان مطرح شد، گفت: آب این روستا در چند روز گذشته گل‏آلود بود که این مشکل برطرف شده است.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین اداره برق موظف است تیرهای برق را در مسیر مشخص شده جانمایی کند.
قاسمی‏فرزاد عنوان کرد: همچنین یگان حفاظت از منابع طبیعی موظف است تا با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی به شدت برخورد کند.
وی همچنین با اشاره به مشکلات روستای زان بیان کرد: باید جلسه‏ای مشترک با حضور معاون عمرانی فرماندار دماوند، شهردار کیلان، رئیس شورای روستای زان، دهیار، بخشدار مرکزی دماوند و رئیس شورای بخش برگزار و مشکلات مطرح شده به سرعت برطرف شود.
فرماندار شهرستان دماوند همچنین از ادارات راه و ترابری و بنیاد مسکن خواست تا با پیگیری، مشکلات مطرح شده از سوی روستاییان را در کوتاه‏ترین زمان ممکن رفع کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول