اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

پشتیبان جوانان موفق باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: باید یک پشتیبان واقعی برای جوانان موفق و نام‌آور باشیم.

پشتیبان جوانان موفق باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین صبح امروز در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران که در سالن جلسات حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: جوانان موفق، نامدار و متدین باید به طور گسترده از حمایت‌های مسئولان برخوردار شوند چرا که نام و آوازه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی تصریح کرد: جوانانی که در عرصه‌های مختلف اعم از ورزشی، علمی و هنری برای ما افتخار کسب می‌کنند به معنای واقعی کلمه سرمایه‌ و ثروتی ارزشمند برای کشورمان قلمداد می‌شوند به طوری که باید همیشه برای توفیق روزافزون آنها در همه زمینه‌ها تلاش کنیم چرا که موفقیت آنها در سراسر جهان به نام کشورمان ثبت می‌شود.
این مسئول به لزوم توجه به آموزه‌های دینی توسط ورزشکاران اشاره کرد و گفت: جوانان به دلیل پرورش یافتن در جامعه اسلامی و خانواده‌های متدین از تربیت اسلامی برخوردار هستند پس می‌طلبد برای دستیابی به مجد و عظمت روزافزون کشورمان همچنان به اولیای الهی تمسک جوییم.
وی به نقش خطیر اصحاب رسانه برای نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه ایرانی تاکید کرد و اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی امروز در میدان‌های جنگ نرم به دنبال فراموش شدن ارزش‌های اخلاقی و معنوی در ایران هستند از این رو می‌طلبد اصحاب رسانه برای مقابله با تبلیغات منفی علیه فرهنگ و دین اسلام با همه قدرت خود وارد عمل شوند.
امام جمعه ارومیه به شکل‌گیری جنبش‌های بیداری در سراسر جهان اشاره کرد و اظهار داشت: نقش جوانان در شکل‌گیری این نهضت‌ها قابل انکار نیست لذا تا زمانی که جوانان یک کشور از نظر فکری و روحی در سلامتی به سر می‌برند قادر به تصمیم‌گیری برای سرنوشت کشور خود هستند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول