اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری کنگره اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم

خبرگزاری فارس: دومین کنگره اخلاق و شیوه‌های نوین ناباروری با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

برگزاری کنگره اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام دبیر علمی همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری صبح امروز در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: تجربه 30 ساله نظام جمهوری اسلامی نشان داد که ما می‌توانیم در تمدن بشری یک الگوی جدید را ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه عرصه پزشکی از جمله علومی است که می‌توان آن را به عنوان یک الگوی جدید برای جهان ارائه داد افزود: اگر عرصه علوم پزشکی با نگرش به اخلاق اسلامی مورد توجه قرار گیرد، می‌توانیم از دیدگاه‌های نظری و عملی شاهد الگوی پزشکی اسلامی در سطح جهان شویم.
دبیر علمی همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با بیان اهداف برگزاری این همایش بیان داشت: مطالعه روشمند در حوزه تولید مثل انسانی از اهداف این همایش است که با حمایت صاحب نظران از دو سال پیش کلید خورد و امسال شاهد برگزاری دومین دوره آن در جهرم هستیم.
وی از دیگر اهداف این همایش را تدوین یک بسته آموزشی با محتوای اخلاق اسلامی و شیوه نوین درمان ناباروری دانست و خاطرنشان کرد: در این بسته آموزشی مسائل اختصاصی فقهی اسلامی با توجه به تئوری‌های ویژه درمان ناباروری به کسانی که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، ارائه می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان تمایز سلول‌های بنیادی از سلول‌های جنسی تصریح کرد: این مسئله اگرچه نیاز به فعالیت‌های علمی بسیار دارد اما باید باب آن را مطرح کرده و برای طرح این ایده در اذهان متفکران کار کنیم.
این مسئول با بیان ضرورت ایجاد بانک اطلاعات اهدای جنین در ایران گفت: با ثبت اطلاعات اهدای جنین، ناهماهنگی‌های به وجود آمده که منجر به مشکلاتی در آینده می‌شود از بین می‌رود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول