اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی بزرگداشت اسطوره‌های باشگاه استقلال آبادان:

بزرگداشت اسطوره‌ها جوانان را با اخلاق آشتی می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فنی بزرگداشت اسطوره‌های استقلال آبادان گفت: با برگزاری همایش‌های اینچنینی باعث ایجاد آشتی جوانان فوتبالی منطقه با اخلاق ورزشی می‌شویم.

بزرگداشت اسطوره‌ها جوانان را با اخلاق آشتی می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا شاه‌غریب در نشست خبری برگزاری بزرگداشت اسطوره‌های باشگاه استقلال آبادان اظهار داشت: شهید ناصرشاملی، مراد بلوکی و اسفندیار دوستانی در دوره‌های مختلف زحمات زیادی را برای سربلندی فوتبال آبادان متحمل شده و شایسته این تقدیر هستند.
وی اضافه کرد: برگزاری این مراسم علاوه بر تجلیل از ورزشکاران فقید فوتبال منطقه این مزیت را به همراه داشته که جوانان فوتبالی آبادان بتوانند با اخلاق ورزشی آشنا و در نهایت آشتی کنند.
مسئول کمیته فرهنگی بزرگداشت اسطوره‌های باشگاه استقلال آبادان افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تمام توان خود را به کار بسته تا از این گردهمایی ورزشی، فرهنگی استفاده سیاسی نشده و تنها به فکر تجلیل از این ورزشکاران فقید باشیم.
وی در ادامه از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت و خاطرنشان کرد: تیم‌های نفت نوین و استقلال آبادان، استقلال خرمشهر و منتخب اروندکنار برگزار کننده این دوره از مسابقات هستند.
شاه‌غریب در همین خصوص تصریح کرد: تیم استقلال آبادان با ترکیبی از تمام تیم‌های این شهرستان به میدان رفته و از هر مجموعه سه تا پنج بازیکن با لباس استقلال بازی می‌کنند.
وی اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که در آینده‌ای نزدیک گردهمایی‌ها و مسابقاتی اینچنینی را برای روحیه دادن و حفظ منزلت پیشکسوتانی در نظر بگیریم که در قید حیات بوده و در انتظار توجه بیشتر هستند.
بزرگداشت پیشکسوتان باشگاه استقلال آبادان؛ شهید ناصرشاملی، اسفندیار دوستانی و مراد بلوکی در روزهای چهاردهم و شانزدهم دی ماه در آبادان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول