اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:

توزیع سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین با تانکر در بزرگراه پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: توزیع سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین این بزرگراه با تانکر با وجود افتتاح چند سال از این جایگاه انجام می‌گیرد و در قبال انتقادات مردم به کمبود امکانات در این مسیر جاده‌ای از کشورمان حرفی برای گفتن نداریم.

توزیع سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین با تانکر در بزرگراه پیامبر اعظم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی چهارشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات اجرایی مجتمع‌های بین‌راهی استان از روند اجرایی مجتمع های بین‌راهی در آزاد‌راه پیامبر اعظم انتقاد کرد.
وی اظهار اشت: افزایش زمان بهره‌برداری از مجتمع‌های بین‌راهی در بزرگراه پیامبر اعظم برای وجهه استان مناسب نیست و در قبال انتقادات مردم به کمبود امکانات در این مسیر جاده‌ای از کشورمان حرفی برای گفتن نداریم. 

*توزیع سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین  بزرگراه پیامبر اعظم با تانکر

وی افزود: توزیع سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین این بزرگراه با تانکر با وجود افتتاح چند سال از این جایگاه انجام می‌گیرد و جایگاه‌های سی ان جی نیز به بهره‌برداری نرسیده‌اندکه همین امر مسافران را با مشکل مواجه می‌کند.
بیگی افزود: عمده این مشکلات متوجه معاونت عمرانی استان است که باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط را موظف به پیگیری و گزارش‌دهی مناسب برای پیشبرد پروژه‌های موجود می‌کرد.  

*قرارداد سرمایه‌گذاران لغو می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه لغو قرارداد سرمایه‌گذارانی را که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند خواستار شد و گفت: سرمایه‌گذارانی که برای ایجاد مجتمع‌های بین‌راهی اقدام کرده‌اند نباید به فکر استفاده از تسهیلات دولتی برای احداث پروژه‌ها باشند چرا که در این صورت شرکت آزاد‌راه‌های کشور خود به طور مستقیم وارد این امر می‌شد.
بیگی افزود: به معاونت عمرانی استانداری یک ماه فرصت داده می‌شود تا گزارش مبسوطی تهیه و دستگاه‌های کوتاهی کننده در این زمینه را معرفی کند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در حاشیه این جلسه علت کندی در اجرای عملیات مجتمع‌های بین‌راهی را نبود زیر‌ساخت‌های لازم برای ایجاد این مجتمع‌ها عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران در ابتدای امر چنین گمان داشتند که دولت در تامین زیر‌ساخت‌هایی نظیر آب و گاز و برق به آنان خدمات رایگان یا تسهیلات‌دار ارائه می‌کند، اما پس از ورود به عرصه با سرمایه‌گذاری به معنای واقعی مواجه شدند.
محمد اشرف‌نیا یکی دیگر از مشکلات موجود برای سرمایه‌گذاران اخذ تسهیلات بانکی کم بهره دانست و افزود: در این زمینه کارمزد بانکی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاران متفاوت از آب در آمده و انتظارات آنان برآورده نشده است که البته در ابتدا به همه شان در این باره تذکرات لازم داده شده بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول