اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

قرآن منبع عظیم فناوری‌های جدید قرار گیرد‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: باید قرآن کریم منبع عظیم پژوهش و فناوری‌های جدید قرار گیرد.

قرآن منبع عظیم فناوری‌های جدید قرار گیرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالله عسکری بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه جیرفت اظهار داشت: ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای در بحث تحقیق و پژوهش برخوردار هستند.
وی با اشاره به وجود دانش‌های نهفته فراوان در قرآن کریم افزود: این کتاب آسمانی می‌تواند، منبع عظیم پژوهش و فناوری‌های جدید قرار گیرد.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این مراسم اظهار داشت: یادگیری یک مطلب ذاتی است، اما می‌توان با پشتکار و تلاش سطح آن را افزایش داد.
خشایار علی‌توکلی با توجه به سرعت فراوان علم و فناوری در دنیا تصریح کرد: در صورت غفلت از همگام شدن با سرعت علم، امکان حذف از عصر فناوری و ارتباط وجود دارد.
وی ابراز داشت: با توجه به توسعه و گسترش علم و فناوری، دانش‌آموزان باید با تلاش و پشتکار به پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه دست یابند.
علی‌توکلی با اشاره به فعالیت‌‌های انجام شده توسط این اداره در هفته پژوهش بیان داشت: 16 تخته هوشمند در مدارس هوشمند این شهرستان راه‌اندازی و نصب می‌شود.
وی ابراز داشت: امور مربوط به راه‌اندازی مرکز آموزش نیروی انسانی جنوب استان با محوریت شهرستان جیرفت پیگیری و انجام شده است.
علی‌توکلی خاطرنشان کرد: با تلاش دو نفر از اعضای هیئت علمی مرکز مطالعات پژوهشگاه مرکز آموزش و پرورش، کارگاه‌‌های آموزش و پژوهشی در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‌شود.  
وی عنوان کرد: همچنین در هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانش‌آموزان و فرهنگیان در سالن دبیرستان دخترانه تیزهوشان برگزار می‌شود.
علی‌توکلی اظهار داشت: درج شعارهای تحقیقاتی در سربرگ نامه‌های اداری و فیش حقوقی کارمندان از دیگر برنامه‌‌های در دست اقدام است.
وی افزود: از نشریه علمی داخلی «طلوع سبزاوان» در هفته آینده نیز رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول