اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

وزرای معین هفت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سفرهای استانی و ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از مشخص شدن وزرای معین هفت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در سفر دولت به این استان خبر داد.

وزرای معین هفت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عادل محمدیان پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در هفت شهرستان این استان ستادهایی راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل سفرهای استانی و ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: وزرای معین برای رفع مشکلات مردم در هفت شهرستان استان مشخص شدند.
وی افزود: همه اختیارات از سوی رئیس جمهور به وزرای معین تفویض شده و آن‌ها با تمام اختیارات خود به بررسی و رفع مشکلات مردم می‌پردازند.
محمدیان تصریح کرد: مصطفی محمدنجار وزیر کشور به‌عنوان وزیر معین در شهر یاسوج حضور خواهد داشت.
به گفته وی، فروزنده معاون توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری به شهر دهدشت و دستجردی وزیر بهداشت و درمان به شهرستان دنا سفر خواهد کرد. 
مدیرکل سفرهای استانی و ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: احمد‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان بهمئی، عباسی و زیر ورزش و جوانان به شهرستان باشت، بختیاری وزیر دادگستری به شهرستان چرام و نامجو وزیر نیرو نیز به شهرستان گچساران سفر خواهند کرد.
محمدیان تصریح کرد: تشکیل و حضور در شورای اداری هر شهرستان، سرکشی به پروژه‌ها، بررسی مصوبات سه دوره سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت، دیدار چهره به چهره با مردم و ریاست ستادهای دیدارهای مردمی از جمله برنامه سفرهای وزرای معین است.    
وی یادآور شد: این وزیران مدت دو روز در محل این ستادها حضور دارند و برنامه‌های شهرستان‌ها را پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول