اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استقبال کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رئیس‌جمهور حماسی خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقبال مردم این استان در همه مناطق از رئیس‌جمهور در سفر چهارم به این استان حماسی خواهد بود.

استقبال کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رئیس‌جمهور حماسی خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این استان، همچنان که در دور‌ه‌های اول، دوم و سوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به این استان شاهد استقبال گرم و پرشور آنها از خدمتگزاران خود بودیم این بار نیز استقبالی پرشور، بانشاط و کم نظیر از آن‌ها صورت گیرد.
 وی گفت: به ‌همت مردم عزیر این استان از مهمانان ارزشمند و گرانقدر به خصوص رئیس جمهور استقبالی گرم و صمیمی خواهیم داشت.
نیکزاد بیان داشت: مراسم استقبال از ورودی شهر یاسوج از مسیر یاسوج به اصفهان آغاز و رئیس‌جمهور در میدان هفت تیر با مردم شریف مرکز استان دیدار عمومی داشته و به ایراد سخن خواهد پرداخت.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: از مردم شهیدپرور این استان انتظار می‌رود همچنان که در تمام صحنه‌ها حضوری آگاهانه و پرشور داشته و دارند این بار نیز میزبان خوبی برای دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی که مهمانان عزیز و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، باشند.
وی تصریح کرد: مردم انقلابی و آگاه استان به خوبی می‌دانند که سفر دور چهارم رئیس‌جمهور و هیئت دولت اسلامی و اصولگرای دهم همچون سفر دور اول، دوم و سوم در راستای عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و ترقی مادی و معنوی همه جانبه انجام می‌گیرد و برای استان منشاء خیر و برکت وافر می‌باشد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشاپیش از سوی مردم مهمان‌نواز این استان حضور رئیس جمهور محترم و هیئت دولت را به کهگیلویه و بویراحمد خیر مقدم می‌گویم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول