اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

از نبود تماشاگران گرگانی به نحو احسن استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: هدف تیم ماهان در دیدار با شهرداری گرگان کسب پیروزی است و در نبود تماشاگران تیم گرگانی باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

از نبود تماشاگران گرگانی به نحو احسن استفاده می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صادق‌زاده ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: در برابر نماینده گرگان کار آسانی را نداریم زیرا تیم شهرداری در گرگان تیم بسیار خطر ناکی است.
وی با بیان اینکه با تمرکز کامل در این بازی حاضر می‌شویم، تاکید کرد: هدف ما در این مسابقه کسب پیروزی است که امیدوارم به آن دست یابیم.
سرمربی تیم بسکتبال ماهان افزود: در این دیدار تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم، ضمن اینکه حضور نداشتن تماشاگران تیم شهرداری امتیاز مثبتی برای تیم فولاد ماهان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به جایگاه فعلی تیم ماهان بیان داشت: هدف ماهان در این فصل قرار گرفتن در جمع تیم‌های مدعی است و برای رسیدن به این هدف برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.
به گزارش فارس، تیم‌های بسکتبال فولاد ماهان سپاهان و شهرداری گرگان در دیداری معوقه از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه و از ساعت 16 به مصاف هم می‌روند.
فولاد ماهان که در نیم فصل نخست رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان داد، در این دیدار بیرون از خانه به دنبال کسب پیروزی است تا این‌گونه به جایگاه دوم جدول رده‌بندی صعود کند هر چند که در صورت عدم کسب پیروزی در این دیدار نیز فولاد ماهان با کسب یک امتیاز دیگر در مجموع با 19 امتیاز بالاتر از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و دانشگاه آزاد در رده دوم جدول قرار می‌گیرد مگر اینکه ماهان با اختلاف فراوان بازی را به تیم گرگانی واگذار کند و بدین ترتیب نایب قهرمانی نیم فصل را از دست دهد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول