اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خواستار شد:

برخورد با عرضه‌کنندگان غیر بهداشتی مرغ در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل از مسئولان بهداشتی بابل خواست با سودجویان و عرضه کنندگان غیر بهداشتی مرغ در بابل برخورد جدی کنند.

برخورد با عرضه‌کنندگان غیر بهداشتی مرغ در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل،محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه ساماندهی کشتار و عرضه طیور شهرستان بابل اظهار داشت: نباید اجازه داد با کشتار غیر شرعی و غیر بهداشتی طیور با سلامت مردم بازی شود.
وی ابراز داشت: امروز شهرستان بابل دارای کشتارگاه صنعتی مکانیزه و مدرن بوده که با کمترین زمان و به بهداشتی‌ترین روش ممکن عملیات کشتار مرغ در آن انجام شده و شایسته است پرورش دهندگان محلی که قصد عرضه گوشت مرغ به بازار مصرف را دارند با مراجعه به این کشتارگاه با جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی که به واسطه رهاسازی ضایعات مرغ برای محیط زیست مردم پیش می‌آید، از هزینه‌های درمانی ناشی از ذبح غیربهداشتی مرغ و مصرف آن نیز جلوگیری شود.
این مسئول با بیان اینکه اجرای موفق این طرح مستلزم همکاری و تعامل نزدیک همه دستگاه‌های مجری طرح است، بیان داشت: باید برخورد جدی و بدون اغماض با کشتار کنندگان و عرضه کنندگان غیربهداشتی مرغ که فقط به دنبال سودجویی و منفعت طلبی خود بوده و سلامت مردم کمترین اهمیتی برای آنها ندارد، انجام شود چرا که در غیر این صورت باید متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری شویم.
مهدوی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شرکت کننده در این طرح خواست با برخورد قاطع با افراد سودجو و قانون‌گریز با فعال کردن اکیپ‌های جمع‌آوری مرغ از پرورش دهندگان محلی با نظارت کارشناسان دامپزشکی نسبت به خرید وانتقال بهداشتی آنها به کشتارگاه صنعتی اقدام کنند تا از بروز بیماری‌هایی  نظیر آنفلوانزای پرندگان جلوگیری شود.
فرماندار بابل در پایان اذعان داشت: شهرستان بابل از نظر تولید گوشت سفید و قرمز رتبه برتر مازندران را دارا است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول