اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوی:

سارقان خودرو در خوی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوی گفت: با تعقیب و گریز شش ساعته، دو سارق حرفه ای خودرو در خوی دستگیر شدند.

سارقان خودرو در خوی دستگیر شدند
قهرمان حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، در ارتباط با نحوه شناسایی و دستگیری سارقان خودرو در خوی، اظهار داشت: اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای پارک شده در کنار خیابان های سطح شهر خوی دریافت شده بود که در همین راستا، ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و در مراقبت های ویژه سارقان را در حین سرقت خودرو شناسایی کردند.
وی افزود: پس از شش ساعت تعقیب و گریز، دو نفر سارق دستگیر و به سرقت هشت دستگاه خودرو و سه دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند که موارد مسروقه پس از جمع آوری به مال باختگان عودت داده شد.
حقیقی افزود: در این سرقت‌ها سارقان در کمین بودند تا رانندگان برای استفاده از خدمات عابر بانک‌ها و یا خرید از سوپرمارکت‌ها، خودروهای خود را به صورت روشن رها کنند، لذا درخواست می‌شود شهروندان عزیز خودروهای خود را به موارد ایمنی مجهز کرده و از پارک آن در نقاط کم نور خودداری کنند و هنگام ترک خودرو، مدارک ارزشمند، اسناد و اشیاء قیمتی را در خودرو قرار ندهند.
فرمانده انتظامی خوی در ادامه از کشف 133 درصدی سرقت خودروها در سه ماهه گذشته خبر داد و افزود: برخی از این سرقت‌ها در شهرستان‌های همجوار صورت گرفته و در خوی کشف شده‌اند.
وی با بیان اینکه 89 درصد سایر سرقت ها اعم از سرقت موتور سیکلت، لوازم داخل خودروها و منازل در سه ماهه گذشته در حوزه شهرستان خوی کشف شده‌اند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نیز هشت باند قاچاق مواد سوختی، البسه، سیگارت خارجی و دارو کشف و متلاشی شده است که در این ارتباط با انجام  319 فقره عملیات پلیسی، 50 نفر قاچاقچی با کالاهای قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
این مسئول انهدام دو باند حمل، نگهداری و فروش سلاح گرم و دو باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در یک ماه گذشته را از دیگر اقدامات پلیس خوی در ارتباط با ارتقای امنیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: در این مدت 747 قلم انواع تجهیزات دریافت برنامه‌های ماهواره‌ای کشف و تحویل مقامات قضایی شده است.
حقیقی عزم پلیس در برخورد با مصرف کنندگان مواد مخدر را جدی خواند و افزود: در یک ماه گذشته سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر به همراه چهار کیلو تریاک کشف و در این ارتباط 12 نفر دستگیر و 9 دستگاه خودرو نیز توقیف و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول