اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال؛

ماهان در گرگان برای رده دوم خیز برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ماهان در صورتی که برابر تیم شهرداری گرگان به برتری دست پیدا کند، با کسب عنوان دوم نیم فصل به کار خود پایان می‌دهد.

ماهان در گرگان برای رده دوم خیز برمی‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شهرداری این شهر و فولاد ماهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.
بازی دو تیم در زمان مقرر به دلیل شرایط نامساعد جوی و فراهم نشدن امکان سفر تیم ماهان فراهم نشد تا بعد از پایان نیم فصل نخست برگزار شود.
شاگردان محسن صادق‌زاده در صورتی که در این بازی به برتری برسند، نیم‌ فصل اول را با قرار گرفتن در رتبه دوم به اتمام می‌رسانند اما تیم گرگانی‌ با هر نتیجه‌ای در همان مکان یازدهم باقی می‌ماند.
تیم شهرداری به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار برابر تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان به برگزاری دو بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده است.
تیم ذوب‌آهن در آن بازی پرحاشیه برابر تیم شهرداری شکست خورد، اما تیم ماهان فرصت خوبی در اختیار دارد تا با توجه به نبود تماشاگران از  این بازی امتیاز کامل را بگیرند و وضعیت خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشند.
نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال هفته گذشته به پایان رسید و در حساس‌ترین بازی هفته تیم مهرام برابر تیم ذوب‌آهن به پیروزی دست یافت تا تیم اصفهانی سومین شکست فصل را تجربه کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول