اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

/اختصاصی فارس/ در پی سرقت و آدم ربایی چند خانم

۳ متجاوز به عنف فردا اعدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون دادستان قزوین زمان اعدام سه آدم ربا و متجاوز به عنف را صبح روز شنبه ۲۱ آبان اعلام کرد.

۳ متجاوز به عنف فردا اعدام می‌شوند
علی‌اکبر لشکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اعلام کرد: در پی اعلام فقدان یک دختر دانشجو مأموران پلیس اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: در ادامه موارد مشابه دیگری در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد چهار نفر به بهانه مسافر‌کشی در ساعت‌های غروب، خانم‌ها را سوار کرده و در ادامه در یک نقطه خلوت آنها را در داخل صندوق عقب انداخته و از قزوین خارج می‌شدند.
معاون دادستان قزوین اضافه کرد: در تحقیقات پلیس از شاکیان و اعتراف متهمان مشخص شد این چهار نفر پس از ربودن هر یک از این خانم‌ها، آنها را به یکی از روستاهای اطراف بوئین‌زهرا منتقل و پس از آزار و اذیت مرتکب عمل منافی به عفت می‌شدند.
وی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر جرایم انتسابی بودند ولی شواهد جمع‌آوری شده از سوی پلیس موجب شد تا لب به اعتراف بگشایند.
لشکری خاطرنشان کرد: سه متهم ۳۰، ۲۳ و ۳۰ ساله متأهل و دارای خدمت خویشاوندی با یکدیگر هستند که پرونده آنها به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف، ایراد ضرب و جرح عمدی و مشارکت در سرقت و نفر چهارم نیز به اتهام آد‌م ربایی، ایراد ضرب و جرح عمدی و رابطه نامشروع مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مواد ۳۶۷، 652، 480، 484، 442 و مواد ناظر به ماده 418 بند د ماده 82 و 637 قانون مجازات اسلامی مورد بررسی و رأی نهایی صادر شد.
وی عنوان کرد: حکم صادره در شعبه یازدهم دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.
معاون دادستان قزوین توضیح داد: بر اساس حکم صادره متهم م ـ د به اتهام آدم ربایی به ۱۳ سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع و به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد؛ متهم س ـ د به اتهام آدم ربایی، تجاوز به عنف و مشارکت در سرقت به اعدام، ۱۵ سال حبس و 60 ضربه شلاق، الف ـ ش به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی به ۱۳ سال حبس و اعدام و متهم س ـ الف به اتهام آدمربایی، تجاوز به عنف و مشارکت در سرقت به 60 ضربه شلاق، 15 سال حبس و اعدام محکوم شدند.
وی تصریح کرد: هر چهار متهم به دلیل ایجاد ضرب و جرح عمدی علاوه بر آرای صادره به پرداخت دیه محکوم شدند.
لشکری یادآور شد: حکم اعدام سه متهم متجاوز به عنف و آدم ربا صبح روز شنبه ۲۱ آبان در زندان مرکزی قزوین به اجرا درمی‌آید.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول