اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

قاتل 3 عضو یک خانواده در دلفان اعدام شد

خبرگزاری فارس: حکم اعدام عامل قتل سه عضو یک خانواده دلفانی صبح امروز در میدان امام نورآباد شهرستان دلفان در ملأعام به اجرا و به دار مجازات آویخته شد.

قاتل 3 عضو یک خانواده در دلفان اعدام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، رئیس دادگستری شهرستان دلفان در حاشیه مراسم اعدام قاتل سه عضو یک خانواده در دلفان در جمع خبرنگاران گفت: این فرد در اقدامی جنون‌آمیز، با شلیک گلوله موجب مرگ سه عضو خانواده (مادر و دو فرزند دختر و پسر) و دختر مورد علاقه‌اش شد، که در این حادثه یکی دیگر از اعضای این خانواده نیز به شدت مجروح شد.
رسول کرم‌پور با اشاره به اینکه حکم قصاص عامل قتل سه عضو یک خانواده نورآبادی به تایید مراجع ذی‌صلاح رسید، اظهار داشت: به دستور رئیس کل دادگستری لرستان و با توجه به تاثیر منفی این اقدام جنون‌آمیز در منطقه، یک قاضی ویژه مامور رسیدگی به این پرونده شد و در کمترین زمان ممکن با انجام مراحل قانونی رسیدگی به پرونده، حکم اعدام برای نامبرده صادر و پس از تایید مقامات عالی قوه قضاییه، این حکم صبح امروز به اجرا در آمد.
کرمپور افزود: پرونده این جنایت ابتدا در شعبه بازپرسی دادگستری شهرستان دلفان مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم مربوطه صادر شد.
وی اظهار داشت: براساس حکم صادره این فرد به سه بار قصاص نفس محکوم شده و تمام مراحل قانونی آن نیز از قبیل تایید حکم توسط قضات کیفری استان رسید و رسیدگی به اعتراض و فرجام خواهی انجام شد که در نهایت دیوان عالی کشور حکم قصاص را مورد تایید قرار داد.
رئیس دادگستری شهرستان دلفان گفت: بررسی پرونده از زمان وقوع قتل به صورت فوق‌العاده انجام شد و در اقدامی ویژه و قابل توجه حکم لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ابلاغ و اجرا شد تا عبرتی برای تمام افراد متخلف باشد.
کرم‌پور گفت: امید است این موضوع درس عبرتی برای افرادی که گرایش به اعمال مجرمانه در شهرستان دلفان را دارند باشد.
این جوان نورآبادی به نام "ز- ک" 22 ساله، 20 شهریور امسال پس از اینکه نتوانست رضایت خانواده دختر مورد علاقه‌اش را برای ازدواج با وی جلب کند، با سلاح گرم به منزل آن‌ها رفت و در اقدامی جنون‌آمیز با شلیک گلوله مادر، خواهر و برادر این دختر را به قتل رساند و عضو چهارم خانواده نیز در این حادثه به شدت مجروح شد.
وی پس از ارتکاب قتل متواری شد که پس از 48 ساعت دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد، صدور و اجرای حکم قصاص این متهم با توجه به پیگیری جدی مردم شهرستان، موجی از شادی را در میان اهالی منطقه ایجاد کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول