اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بانکداری الکترونیک صورت می‌گیرد؛

صدور آنی‎ کارت خودپرداز در موسسه‎ مهر قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین گفت: در اقدامی نو در راستای بانکداری الکترونیک، کارت خودپرداز در شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان آنی صادر می‌شود.

صدور آنی‎ کارت خودپرداز در موسسه‎ مهر قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین، حمداله نوری بیان کرد: این موسسه، در چارچوب توسعه‎ هر چه بیش‎تر بانکداری الکترونیک و جامعه الکترونیکی در سطح استان، اقدام به نصب دستگاه‎های صدور آنی انواع کارت‎های خودپرداز در شعب خود کرده است.
وی ادامه داد: با نصب و استقرار سیستم جدیدی در شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر، مشتریان فقط یک بار برای صدور کارت خودپرداز به شعبه مراجعه و در همان لحظه، کارت خود را دریافت می‎کنند که همین امر به کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعب و افزایش سرعت خدمت‎رسانی منجر خواهد شد.
مدیرکل شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین اضافه کرد: خدمت جدید موسسه‎ مالی و اعتباری مهر با توجه به لزوم تسهیل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در تمامی شعب و فرهنگ‎سازی استفاده از کارت به جای پول نقد ارائه شده است.
وی تصریح کرد: پیش‎تر، مشتریان برای دریافت کارت خودپرداز و یا تعویض آن باید چند روز معطل می‎شدند ولی امروز با امکانات جدید موسسه‎ مالی و اعتباری مهر در هر لحظه با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‎توانند اقدام به باز کردن حساب و دریافت کارت ATM و یا تعویض آن کنند و تبادلات مالی روزانه‎ خود را اعم از خرید، دریافت و انتقال وجه و غیره بدون حضور در شعب انجام دهند.
نوری با اشاره به برنامه‏ زمانی واریز سود قطعی به حساب سپرده‎گذاران اظهار کرد: مبلغ سود قطعی در سال‎های 86 تا 88 آن دسته از کسانی که دارای حساب‎های قدیمی هستند از دوازدهم آذر تا هفتم دی ‎ماه به ترتیب حروف الفبا و برنامه‎ زمانی قابل پرداخت است.
وی اعلام کرد: منابع سپرده‎گذاران در انواع عملیات به کار گرفته شده و سودهای پرداخت‌ شده به مشتریان تا به حال به صورت علی‎الحساب بوده و مابه‌التفاوت سود آن پس از محاسبه در پایان دوره، آماده‎ پرداخت است، سرمایه‎گذار می‎تواند برای آگاهی از جزییات زمان پرداخت سود قطعی سه سال خود به تارنمای www. qazvin.mebank.ir مراجعه کند.
مدیرکل شعب موسسه‎ مالی و اعتباری مهر استان قزوین یادآور شد: مشتریان موسسه‎ مالی و اعتباری مهر می‌توانند با ارسال شماره مشتری خود با اعداد انگلیسی به سامانه «سپاس» (شماره‎ 10007)، مبلغ سود قطعی محاسبه شده به سپرده‎های سال‎های 86، 87، 88 و 89 خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول