اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر چهارم دولت انجام می‌شود؛

تعیین تکلیف 68 مصوبه اجرایی نشده در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف 68 مصوبه اجرایی نشده در این استان همزمان با سفر چهارم دولت خبر داد.

تعیین تکلیف 68 مصوبه اجرایی نشده در کهگیلویه و بویراحمد
منوچهرحبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از مجموع 563 مصوبه در سه دوره سفر رئیس ‌جمهور و هیئت دولت به این استان 68 مورد آن اجرایی نشده که در دور چهارم تکلیف آن‌ها مشخص خواهد شد.
حبیبی ابراز داشت: از 495 مصوبه اجرایی شده از سفرهای دور اول، دوم و سوم، 295 مصوبه آن تکمیل شده و 200 مصوبه در دست اجرا می‌باشد. 
به گفته وی، اخذ نشدن مجوزهای ملی برخی از مصوبات و کمبود اعتبار از جمله مهم‌ترین دلایل اجرایی نشدن آن‌ها بوده که در سفر دور چهارم این مشکلات برطرف خواهد شد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در سفرهای دور اول تا سوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان بیش از ۲ هزار و 266 میلیارد تومان اعتبار و بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شد. 
حبیبی مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان را 188 مصوبه با اعتباری افزون بر 960 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بیش از 99 درصد از این مصوبات اجرایی و یا به بهره‌برداری کامل رسیده است. 
وی با اشاره به این‌که سفر دوم هیئت دولت و رئیس جمهور به استان 183 مصوبه با اعتباری افزون بر 767 میلیارد تومان داشت، یادآور شد: 60 درصد این مصوبات اجرایی و یا به اتمام رسیده‌اند.
به گفته وی: دور سوم سفر برای استان کهگیلویه و بویراحمد 171 مصوبه با اعتباری افزون بر یک هزار و 394 میلیارد تومان برای آبادانی به ارمغان داشت که از این تعداد 11 مورد اقدام شده و 160 مورد نیز در دست اقدام و پیگیری است.
حبیبی با اشاره به این‌که سفر دور سوم دولت به این استان بعد از فصل بودجه‌ریزی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها بود و اختصاص اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها از سوی سازمان‌های مربوطه با مشکل مواجه شد، اذعان داشت: با این حال همه موافقت‌نامه‌ها و مطالعات بسیاری از پروژه‌های این دور از سفر انجام و روند اجرایی آنها آغاز شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول