اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

تصمیمات گره‌گشای دولت در سفر چهارم به کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصمیمات گره‌گشای دولت در سفر چهارم به این استان و کمک به پروژه‌های تکمیل نشده خبر داد.

تصمیمات گره‌گشای دولت در سفر چهارم به کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر این هفته هیئت دولت به این استان اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان که از سفرهای پیشین رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان مصوباتی داشتند با حضور وزیران و یا معاونین آنها در برگزاری جلسه‌ای در تهران مشکلات حوزه خود را مطرح کردند. 
وی بیان داشت: در این جلسه آخرین وضعیت همه مصوبات هر سه دوره رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، چاره‌اندیشی و تصمیمات لازم و نهایی در خصوص مصوباتی که از سه دوره سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به ‌زمین مانده و اجرا نشده و یا اینکه پیشرفت فیزیکی قابل قبولی ندارد، صورت گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای روان‌سازی کار و تسریع در رفع مشکلات، مدیران پروژه‌های اقدام شده و به بهره‌برداری رسیده، پروژه‌های در دست اجرا با آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مالی، پروژه‌هایی که در مرحله پیمانکار و همچنین آنهایی که به هر دلیلی با مشکل مواجه هستند و اجرایی نشده در هر بخش را به صورت جداگانه و طبقه‌بندی شده تهیه و در جلسه تهران مطرح کردند. 
نیکزاد تصریح کرد: در دور چهارم سفر، تاکید رئیس‌جمهور و هیئت دولت بر تکمیل پروژه‌ها و تسریع در عمران و آبادانی استان در همه بخش‌ها است.
نیکزاد یادآور شد: اگر همه مصوبات سه دوره سفرهای استانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا، تکمیل و به‌بهره‌برداری برسند، تحولات اساسی در همه حوزه‌ها، بخش‌ها و شاخص‌های مختلف این استان بوجود می‌آید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصمیمات گره‌گشای دولت در سفر چهارم به این استان و کمک به پروژه‌های تکمیل نشده خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول