اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دعوت فدراسیون بین‌المللی کشتی؛

دانشیار دانشگاه تبریز مدرس مربیگری کشتی آزاد 2011 فیلا شد

خبرگزاری فارس: به دعوت فدراسیون بین‌المللی کشتی رامین امیرساسان دانشیار فیزیولوژی ورزشی دانشگاه تبریز در کلینیک پیشرفته مربیگری کشتی آزاد سال 2011 فیلا در ایتالیا مدرس شد.

دانشیار دانشگاه تبریز مدرس مربیگری کشتی آزاد 2011 فیلا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در کلینیک پیشرفته مربیگری کشتی آزاد و فرنگی سال 2011 که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی کشتی در مرکز المپیک ایتالیا با حضور 150 مربی و مدرس از 28 کشور دنیا در شهر اوستیا در نزدیکی شهر رم برگزار شد، دکتر رامین امیرساسان متخصص تغذیه تیم‌های ملی کشتی در مورد تغذیه کشتی‌گیران در بین مسابقات و مسائل مرتبط و عزیزالله اطاعتی داور درجه یک بین‌المللی و معاون انستیتو بین‌المللی کشتی ایران درباره اهمیت تدریس علم آنالیز و ارتباط طراحی تمرینات با تغییر مقررات تدریس کردند.
همین گزارش حاکی است، در شرایطی که از کشورهای دیگر فقط یک مدرس در این‌دوره حضور داشت، فیلا از ایران دو مدرس را به کلینیک پیشرفته دعوت کرده بود.
علاوه بر این دو مدرس، سه مربی بین­المللی از کشورمان نیز در این دوره حضور داشتند و در آزمون کنترل و ارتقای درجه مربیگری فیلا در ایتالیا شرکت کردند.
دکتر رامین امیرساسان که هم اکنون با درجه دانشیاری در دانشگاه تبریز مشغول فعالیت­های آموزشی و پژوهشی است مدارک دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را به ترتیب در سال‌های 1386، 1373 و 1370 از دانشگاه تهران اخذ کرده و ترجمه چهار عنوان کتاب، اجرای دو طرح پژوهشی، چاپ چهار مقاله در مجلات ISI و 12 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، 30 همایش­های ملی و بین­المللی را در کارنامه خود دارد.
وی پیش از این سه دوره مدیر گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز را برعهده داشته است.
دکتر امیرساسان علاوه بر این مدیر تغذیه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی نیز است.
وی در زمینه فعالیت­های ورزشی همچنین در سال‌های قبل مربی تغذیه تیم­های ملی ژیمناستیک و والیبال جمهوری اسلامی ایران بوده و در دو دوره المپیک 2004 آتن و  2008 پکن و دو دوره بازی­های آسیایی 2006 دوحه و 2010 گوانجو و ییش از 40 مسابقه آسیایی و قهرمانی جهان و جام جهانی به عنوان مربی تغذیه و ریکاوری تیم‌های ملی­ کشتی آزاد و فرنگی همچنین مشاور تغذیه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی حضور داشته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول