اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان خبرداد:

ثبت آبیدر سنندج به عنوان پیست جهانی دوچرخه‌سواری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان از ثبت دامنه کوه آبیدر سنندج به عنوان پیست جهانی دوچرخه‌سواری خبر داد.

ثبت آبیدر سنندج به عنوان پیست جهانی دوچرخه‌سواری
بهروز بافا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون دوچرخه‌سواری و همکاری‌های اسپانسر مالی این رشته ورزشی دامنه کوه آبیدر سنندج به عنوان پیست جهانی دوچرخه‌سواری در کشور به ثبت رسید.
وی از این برنامه به عنوان یک رویداد جهانی یاد کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط هیئت دوچرخه‌سواری کردستان با کمیته یو‌سی‌آی قرار است، مسابقات رشته کوهستان و دانهیل، جهانی و آسیایی سال آینده در پیست‌جهانی کوه آبیدر سنندج برگزار شود.

* برگزار مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در سنندج

به گفته رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان، مسابقات جهانی و آسیایی مهر ماه سال آینده با حضور 14 تیم از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.
باوفا در ادامه با توجه به ثبت ‌آبیدر سنندج به عنوان پیست دوچرخه‌سواری و برگزاری این دوره مسابقات در این استان، گفت: این کار یک بازتاب جهانی را پیش‌رو خواهد داشت و موجب ارتقای صنعت توریسم در استان خواهد شد.

* حضور ورزشکاران کردستانی در مسابقات لیگ باشگاهی کشور

وی به شرکت ورزشکاران این استان در مسابقات لیگ باشگاهی کشور اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات دی ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود، و تیم دوچرخه سواری آقایان استان نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کردستان از حضور شش نفر از بانوان مربی کردستان در آکادمی ملی المپیک کشور خبر داد و افزود: این مربیان به منظور آموزش رشته‌های پیست و جاده به این دوره آکادمی اعزام می‌شوند و زیر نظر مربیان خارجی در پیست آزادی تهران آموزش می‌بینند.
به گفته باوفا، در حال حاضر هیئت دوچرخه‌سواری کردستان در حال پیشرفت و فعال‌سازی بیشتر رشته کورسی بانوان استان است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول