اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار مازندران:

رودخانه‌های مازندران باید پاکسازی شوند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به آلودگی رودخانه‌های مازندران گفت: باید شهرداران رودخانه‌های را که در حوزه شهری قرار دارند و دچار آلودگی هستند، بهسازی و پاکسازی کنند.

رودخانه‌های مازندران باید پاکسازی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مرکزی ستاد بحران و آتش نشانی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: این مراسم فرصتی است تا به شهرداران دیگر شهرهای استان مازندران توصیه کنم که یکی از فرصت‌های زیبا سازی که خداوند به جغرافیای شهری و برون شهری مازندران عطا کرده رودخانه‌ها‌یی است که به دلیل فاضلاب‌ها، سموم محیط زندگی دچار آلوده هستند که باید شهرداران برای بهسازی این بخش تلاش کنند.
استاندار مازندران با اشاره به رودخانه سیاهرود قائمشهر که قبل از اهتمام شهردار جدید قائمشهر در لایروبی و پاکسازی این رودخانه، لجن‌زاری بیش نبود خاطرنشان کرد: این کار زیبای عباس صالح‌زاده با پشتیبانی شورای اسلامی شهر قائمشهر باید الگویی برای دیگر شهرداران استان مازندران باشد تا اقداماتی این چنینی در شهرهای دیگر مازندران هم تکرار شود. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه قائمشهر شهر ترانزیتی استان مازندران و مستلزم مبلمان شهری مناسب است، خدمات شهردار قائمشهر را پشتوانه خدمات عمرانی در این شهر عنوان کرد.
استاندار مازندران با تاکید بر اجرای این اقدامات در روستاهای استان ابراز داشت: با ترغیب اصناف در زیباسازی محل کسب و کار خود، رنگ آمیزی کرکره‌ها و زیباسازی محیط زندگی خود، روند بهینه سازی و بهینه شدن سیمای شهری را تسریع ببخشید.
طاهایی بیان داشت: ما مانند برخی کشورها مقررات سخت‌گیرانه اعمال نمی‌کنیم و معماری رنگ‌ها را رها کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: شهرسازی ما بدین گونه پایه سازی شد و همچنان به این روش در حال اجراست ولی امیدواریم با اقداماتی نظیر شهرداری قائمشهر، سیمای شهری و روستایی مازندران بهتر شکل بگیرد.
طاهایی با اشاره به جریان معیشتی مردم شهرستان قائمشهر که با صنعت نساجی شکل گرفت یادآور شد: نساجی قائمشهر در زمان کنونی هنوز جایگاه خود را به دست نیاورد و سرمایه گذار این مجموعه به تعهدات خود عمل نکرد تا کمکی برای رونق اقتصادی و حل مشکل کارگران این کارخانه باشد.
وی در پایان با تاکید بر الگو برداری شهرداران مازندران از شهردار قائمشهر گفت: زیباسازی و بهینه سازی سیمای شهری این شهردار جوان مدلی برای دیگر شهرداران باشد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول