اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

انفجار در فولاد غدیر یزد 19 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد از انفجار در فولاد غدیر یزد خبر داد و گفت: انفجار در این مجتمع فولادسازی 19 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

انفجار در فولاد غدیر یزد 19 کشته و مجروح بر جای گذاشت
عزیزالله سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: انفجار در کارخانه فولاد غدیر یزد باعث مرگ هفت نفر و مجروح شدن 12 نفر شد که به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این انفجار در ساعت 19 و 15 دقیقه شب گذشته رخ داد، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از حادثه تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل مستقر شده و به کمک‌رسانی به صدمه دیدگان اقدام کردند.
سیفی با اشاره به اینکه کارخانه فولاد غدیر در انتهای شهرک صنعتی یزد واقع شده، ابراز داشت: تعدادی از کشته‌شدگان از اتباع خارجی مقیم استان یزد، تعدادی از استان‌های همجوار و یک نفر مجروح هم مربوط به یزد است.
فرماندار یزد درباره اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان استان نیز گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه استاندار یزد طی تماس‌هایی با بخش‌های مختلف ضمن دستور رسیدگی سریع به موضوع و بررسی علت انفجار کوره ذوب کارخانه، دستور اسکان خانواده‌های آسیب دیده و کشته شده را داد.
سیفی ادامه داد: در ساعت اولیه صبح امروز نیز استاندار یزد به همراه معاون سیاسی و جمعی از مدیران ضمن حضور در بیمارستان سوانح سوختگی یزد و دیدار با مجروحان این حادثه از آنها دلجویی کردند.
وی تأکید کرد: به دستور استاندار با شهرداری برای پرداخت تمام هزینه دفن و انتقال کشته شدگان و مصدومان و با اداره کل اتباع خارجی برای انتقال بدون هزینه و سریع اتباع کشته شده به کشورهایشان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
فرماندار یزد درباره علت حادثه نیز اذعان داشت: کارخانه متعلق به بخش خصوصی است و مدیر کارخانه و مسئولان از بعد از حادثه احضار شده‌اند این حال دلیل انفجار در این کارخانه در دست بررسی است و جمعی از کارشناسان با جدیت در حال بررسی دلیل این حادثه هستند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول