اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مغایرت با شاخص‌های زیست محیطی؛

10 واحد صنعتی در آذربایجان غربی تعطیل شد

خبرگزاری فارس: معاون محیط انسانی اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: امسال 10 واحد صنعتی آذربایجان غربی به دلیل مغایرت با معیارها و شاخص‌های زیست محیطی تعطیل شدند.

10 واحد صنعتی در آذربایجان غربی تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید پسیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: استقرار و صدور مجوز استقرار به واحدهای کشاورزی، صنعتی و خدماتی به عهده محیط زیست آذربایجان غربی است که در سال جاری 316 فقره مجوز احداث واحد کشاورزی در استان صادر شده است.
وی با اشاره به صدور مجوز احداث 153 واحد صنعتی در استان، تصریح کرد: در این مدت همچنین مجوز احداث 204 واحد خدماتی نیز صادر شده است.
این مسئول با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری در استان، خاطرنشان کرد: امسال صدور پروانه بهره‌برداری 175 واحد صنعتی، 167 واحد کشاورزی و 32 واحد خدماتی در استان صادر شده است.
این مسئول احداث واحدهای کشاورزی که بر اساس ضوابط با احداث آنها مخالف شده است را 16 مورد اعلام کرد و گفت: در این راستا با مجوز احداث 18 صنعتی و هفت واحد خدماتی نیز مخالفت شده است.
پسیان با اشاره به مخالفت از بهره‌برداری از واحدهای صنعت، کشاورزی و خدماتی، اعلام کرد: با صدور مجوز بهره‌برداری 9 واحد صنعتی و هفت واحد کشاورزی در استان مخالفت شده است.
وی با اشاره به تعداد بازدیدهای انجام گرفته از واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی موجود در استان، گفت: در این راستا امسال هزار و 393 مورد بازدید از کل واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان انجام گرفته است و در این راستا 10 واحد صنعتی تعطیل شده‌‌اند.
این مسئول با بیان اینکه در این زمینه 146 واحد صنعتی و 45 واحد خدماتی اخطاریه دریافت کرده‌اند، افزود: در این زمینه اقدامات همچنان ادامه دارد.
معاون محیط انسانی اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی با اشاره به دفن زباله‌ها به صورت بهداشتی و دفن از مبدا تاکید کرد و اظهار داشت: طرح جامع پسماند در کارگروه دفن پسماند استان در هفت شهر استانبه تصویب رسیده و بر این اساس تلاش می‌شود این طرح را در سطح استان گسترش دهیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول